نخستین سالگرد شهادت «سیدحمیدرضا هاشمی» در کرمان برگزار می‌شود

کرمان- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نخستین سالگرد شهادت سیدحمیدرضا هاشمی ۱۰ مهرماه در کرمان برگزار می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، سردار محمدعلی نظری ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی به منظور برگزاری نخستین سالگرد شهادت سیدحمیدرضا هاشمی از فرماندهان اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان، گفت: این شهید بزرگوار که جان خود را فدای […]

کرمان- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نخستین سالگرد شهادت سیدحمیدرضا هاشمی ۱۰ مهرماه در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، سردار محمدعلی نظری ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی به منظور برگزاری نخستین سالگرد شهادت سیدحمیدرضا هاشمی از فرماندهان اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان، گفت: این شهید بزرگوار که جان خود را فدای امنیت مردم کرد، سال گذشته به دست ایادی استکبار و بدخواهان نظام اسلامی در حال انجام وظیفه به شهادت رسید.

وی همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در زاهدان خبر داد و گفت: شهید سیدحمیدرضا هاشمی، از بالاترین و برترین خصوصیات اخلاقی و روحیات مردم داری برخوردار بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح بیش از ۱۰۰ واحد منزل مسکونی کمیته امداد با همکاری سپاه پاسداران در سالگرد شهادت شهید سیدحمیدرضا هاشمی خبر داد و گفت: افتتاح این تعداد منزل مسکونی به همراه توزیع جهیزیه در این روز، نشان دهنده ادامه راه شهدا و تداوم مسیر این عزیزان است.

کد خبر ۵۸۹۶۸۵۱




نخستین سالگرد شهادت «سیدحمیدرضا هاشمی» در کرمان برگزار می‌شود

منبع: مــهر
? نخستین سالگرد شهادت «سیدحمیدرضا هاشمی» در کرمان برگزار می‌شود