نخستین روز دهه فجر ۱۴۰۰ در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی، همزمان با آغاز ایام دهه مبارک فجر با اجرای برنامه‌های متنوع چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی شهرهای مختلف، همزمان با آغاز ایام دهه مبارک فجر با اجرای برنامه‌های متنوع […]

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی، همزمان با آغاز ایام دهه مبارک فجر با اجرای برنامه‌های متنوع چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی شهرهای مختلف، همزمان با آغاز ایام دهه مبارک فجر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی، ورزشی، پیام و …. چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد بنیانگذار کبیر انقلاب را گرامی داشتند.

به مناسبت فرارسیدن سالروز ۱۲ بهمن سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزارشهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با حضور مهرداد زارع‌نژاد سرپرست واحد قائم‌شهر، هیئت رئیسه، استادان و کارکنان دانشگاه با آرمان‌های بلند شهیدان انقلاب و جمهوری اسلامی و امام راحل، تجدید میثاق کردند.

یاسر زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت هم در بخشی از پیام خود به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب عنوان کرده است که دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه جاودان ملتی است که با انقلاب اسلامی، اعجازی بزرگ رقم زدند و برگی زرین در خاطر همه انسان‌های وارسته و آزادیخواه جهان گشودند که طنین‌انداز پیروزی اراده ملتی بزرگ بر استبداد و ظلم در سراسر جهان شد.

نخستین روز دهه فجر ۱۴۰۰ در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم آغازین جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، راس ساعت ۹/۲۷ با حضور هیات رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

وی افزوده است: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نشان دهنده عزم و اراده ملتی که در این سال‌های پرفراز و نشیب با توکل بر قادر متعال و تبعیت از ولایت فقیه، پرچمدار استقامت و پایمردی و استکبارستیزی در جهان بوده‌اند و تا آخرین قطره خون همچنان پای آرمان‌های والای امام(ره) و انقلاب ایستاده‌اند.

ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺳﺎﻟﺮﻭﺯ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﻭﺭﻭﺩ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﻤﯿﻨﯽ(ﺭﻩ) به ایران اسلامی ﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﺩﻫﻪ ﻓﺠﺮ انقلاب اسلامی، ﻗﺒﻮﺭ ﻣﻄﻬﺮ ﺷﻬﺪﺍﯼ انقلاب شهرستان انار توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ﻏﺒﺎﺭﺭﻭﺑﯽ ﻭ ﻋﻄﺮﺍﻓﺸﺎﻧﯽ ﺷﺪ.

نخستین روز دهه فجر ۱۴۰۰ در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

ﺩﺭ ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﺭﻭﺯ ﺍﺯ ﺩﻫﻪ ﻓﺠر انقلاب اسلامی ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻫﺌﯿﺖ ﺭﺋﯿﺴﻪ، ﮐﺎﺭﮐﻨﺎﻥ و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی انار، سیداحمد سیدمحمدی معاون فرهنگی سپاه شهرستان انار با ﺣﻀﻮﺭ ﺑﺮ ﺳﺮ ﻣﺰﺍﺭ ﺷﻬﺪﺍﯼ ﮔﻠﮕﻮﻥ‌ﮐﻔﻦ ﺍﻧﻘﻼﺏ اسلامی ﻭ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﻘﺪﺱ آرمیده در امامزاده محمد صالح(ع) این ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ نیز ﺑﺎ ﺁﺭﻣﺎﻥﻫﺎﯼ ﻭﺍﻻﯼ ﺍﻧﻘﻼﺏ اسلامی ﺗﺠﺪﯾﺪ میثاق ﮐﺮﺩﻧﺪ.

به گزارش خبرنگار فت فتو به‌مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام‌الله دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی سهراب نظری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید، اعضای هیئت رئیسه و پایگاه مقاومت اداری شهید مطهری علاوه بر دیدار با حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی امام جمعه شهرستان اقلید در آیین گلباران محل شهادت سه شهید شهرستان اقلید حضور یافته و ضمن تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام راحل به مقام شامخ شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

نخستین روز دهه فجر ۱۴۰۰ در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در حاشیه این آیین گفت: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با وحدت کلمه و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) دست اهریمنی طاغوت را از این کشور کوتاه و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آورد. امروز امنیت و پیشرفت کشور را در تمام عرصه‌ها مدیون امام راحل و جانفشانی‌های شهدا هستیم و باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با جان و دل از این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید به‌ خون خفته است، صیانت کنیم.

شهیدان محمدتقی صابری، علی‌اکبر یوسفی و محمدتقی ظهیری در ایام پیروزی انقلاب اسلامی به‌دست دژخیمان رژیم پهلوی شهید شدند.

به گزارش خبرنگار فت فتو به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اعضای هیئت رئیسه و مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند امروز بعداز اقامه نماز ظهر و عصر با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

نخستین روز دهه فجر ۱۴۰۰ در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر اسعدی نماینده نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد پرند در این مراسم با بیان اهداف انقلاب و دشواری‌هایی که برای به ثمر نشستن این انقلاب شکوهمند کشیده شده است، حفظ و نگهداری از این میراث ارزشمند را وظیفه برشمرد و گفت: شهدا با اهدای خون خود نهال این انقلاب را آبیاری کردند و اکنون ما نیز وظیفه داریم تا با پیروی از راه شهدا و امام شهدا به پربار شدن این انقلاب کمک کمک و این پرچم را به دست حضرت ولی عصر(عج) بسپاریم.

همزمان با آغاز جشن دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه نمادین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه امیرکبیر شهرستان ممسنی و تیک تیک ساعت و لحظه شماری مردم، همراه با بانگ تکبیر در ساعت ۹:۳۳ صبح، برنامه گروه حاملان قرآن و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و اجرای سرود انقلابی ورود امام با حضور آیت‌الله حسین شاکری‌فر امام جمعه، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، همکاران دانشگاهی، دانشجویان بسیجی و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

نخستین روز دهه فجر ۱۴۰۰ در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

اعضای شورای اداری شهرستان ممسنی و هیئت رئیسه دانشگاه با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه با آرمان‌های مقدس انقلاب تجدید بیعت کرده و پس از حضور در رژه خودرویی در شهر در مراسم اصلی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار فت فتو به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به ایران اسلامی و گرامیدات دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم جشنی با عنوان «امام و شهدا» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان برگزار شد.

مسئولان، کارکنان ادارات، دانشگاه‌ها و ارگان‌های استهبان در این مراسم پس از اجرای برنامه رژه موتوری و خودرویی در سطح شهرستان استهبان و پخش سرودهای ملی و انقلابی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان و گلباران قبور مطهر شهدای گمنام و قرائت زیارت شهدا این روز تاریخی و به‌یادماندنی را جشن گرفتند.

نخستین روز دهه فجر ۱۴۰۰ در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و به‌منظور تجدید میثاق با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدا، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام با حضور رئیس سما، رئیس حراست دانشگاه، مسئول فرهنگی دانشگاه، مدیران و تعدادی از دانش‌آموزان در سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برگزار شد.

مهدی سرایدار رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای شیروان در این مراسم با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر بیان کرد: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از حضور بیگانگان در سرزمین کشور شدند از کوچک‌ترین وظایف ماست.

نخستین روز دهه فجر ۱۴۰۰ در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

وی به اهمیت جهاد تبیین تأکید کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: شما امروز با حضور در مزار شهدای گمنام به جهانیان اعلام می‌کنید که همچنان برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های والای شهدا نظام، رهبری و اهداف امام آماده هستید و تا آخرین قطره خون این راه را ادامه خواهید داد.

حجت‌الاسلام جواد خوش‌بیان مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان نیز از موفقیت‌ها و دستاوردها و پیشرفت‌های حاصل از انقلاب شکوهمند اسلامی نام برد و اضافه کرد: هرچه داریم از شهیدان است و باید سعی کنیم در اندیشه و عمل به آنان نزدیک‌تر باشیم.

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، همایش پیاده روی باحضور جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک برگزار شد. در این مراسم که با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب و به منظور توسعه ورزش همگانی و بهبود فعالیت‌های سلامت محور انجام گرفت، حاضران بعد از طی مسافتی با حضور در جوار مزار مطهر شهیدان گمنام با آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید ‌بیعت کردند.

نخستین روز دهه فجر ۱۴۰۰ در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در پایان این مراسم به ۱۲ نفر از حاضران هدایایی به قید قرعه اهدا شد.

ادامه دارد…

انتهای پیام/۴۰۶۲/




نخستین روز دهه فجر ۱۴۰۰ در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

منبع:آنـــا
? نخستین روز دهه فجر ۱۴۰۰ در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی