نخستین بازدید گشت ویژه نظارت بر بازار در استان کرمان انجام شد

کرمان- معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: نخستین بازدید توسط گشت ویژه نظارت بر بازار در استان کرمان، از انبار های وژه نگهداری کالاهای اساسی انجام شد. به گزارش نذیر کرمان، سیدمهدی قویدل در حاشیه این بازدید بیان کرد: باتوجه به دستور رییس قوه قضاییه و ابلاغ از […]

کرمان- معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: نخستین بازدید توسط گشت ویژه نظارت بر بازار در استان کرمان، از انبار های وژه نگهداری کالاهای اساسی انجام شد.

به گزارش نذیر کرمان، سیدمهدی قویدل در حاشیه این بازدید بیان کرد: باتوجه به دستور رییس قوه قضاییه و ابلاغ از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه، کار گروه تخصصی ویژه نظارت بر بازار در استان کرمان تشکیل شد.

قویدل یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع، گشت ویژه نظارت بر بازار و توزیع کالاهای اساسی در استان کرمان با برنامه ریزی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان و با همکاری دادستانی مرکز استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: این گشت همچنین با همکاری ادارات کل جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بسیج اصناف با موضوع پیشگیری از جرائم و تخلفات در حوزه بازار فعال شده است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان هدف از اجرای این برنامه را حمایت دستگاه قضایی از اقدامات قانونی مسئولین دستگاه‌های متولی در حوزه بازار عنوان کرد.

وی گفت: همچنین ایجاد هماهنگی و هم افزایی در راستای اجرای وظایف قانونی دستگاه‌های متولی از دیگر اهداف این برنامه است.

قویدل، نظارت صحیح بر بازار توسط دستگاه‌های متولی را عامل موثری بر کنترل بازار دانست و تاکید کرد: این مهم می‌تواند از وقوع بسیاری از جرائم و تخلفات در بازار مانند احتکار و قاچاق کالا، گران فروشی و توزیع نا عادلانه کالاهای اساسی در استان پیشگیری کند.

وی تاکید کرد: هر جا احساس شود دستگاه‌های متولی کم کاری و ترک فعل دارند طبق قوانین و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

کد خبر ۵۹۶۳۴۲۸




نخستین بازدید گشت ویژه نظارت بر بازار در استان کرمان انجام شد

منبع: مــهر
? نخستین بازدید گشت ویژه نظارت بر بازار در استان کرمان انجام شد