نجذب ۲۵۳ میلیون دلاری سرمایه گذاری خارجی در استان کرمان از ابتدای سال جاری/ رم افزار اطلس سرمایه گذاری در استان کرمان طراحی می شود

محمد سلمانی گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با بررسی نمونه های خارجی و داخلی اطلس های موجود، مدل مناسبی برای استان تهیه کرده و طرح کلی آن را به یک شرکت طراح نرم افزار ارائه داده است که بزودی راه سرمایه گذاری را هموار می کند.  محمد سلمانی مدیرکل امورمالیاتی استان کرمان درگفتگو با […]

محمد سلمانی گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با بررسی نمونه های خارجی و داخلی اطلس های موجود، مدل مناسبی برای استان تهیه کرده و طرح کلی آن را به یک شرکت طراح نرم افزار ارائه داده است که بزودی راه سرمایه گذاری را هموار می کند.

 محمد سلمانی مدیرکل امورمالیاتی استان کرمان درگفتگو با “فت فتو” در  خصوص عملکرد این سازمان از اسفندماه ۹۹ تا آذرماه ۱۴۰۰ عنوان کرد: جذب اسناد خزانه اسلامی ما طبق سهمیه اعلام شده اسناد خزانه برای استان کرمان در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۷،۱۴۸،۸۸۷ میلیون ریال بوده  که حدود ۳۶ درصد آن جذب شده است.

وی افزود: از اسفندماه تا پایان شهریور ۱۴۰۰ حدود ۶۲درصد  جذب منابع مالی صورت گرفته که نشان می دهد  استان کرمان  در مدت ۸ ماهه سال جاری موفق شده است حدود ۹۹ درصد از سهمیه اسناد خزانه مربوط به سال ۱۳۹۹ را جذب کند. 

مدیر کل سازمان مالیاتی استان کرمان تاکید کرد: از سهمیه اعلام شده برای سال ۱۴۰۰ تا ۲۰ آذرماه حدود ۱۵درصد جذب شده است. 

وی به مولدسازی دارایی های دولت در استان کرمان اشاره کرد و گفت: بالغ بر هزار و سیصد و بیست و یک  ملک جدید از دستگاه های اجرایی استان کرمان شناسایی شده است که با متوسط ۹۱درصد پیشرفت در کلیه دستگاه ها روبه رو بوده و تمامی مشخصات آنها در سامانه سادا ثبت شده است.

 سلمانی با اشاره به جذب سرمایه گذاری در سطح استان کرمان، عنوان کرد: این سازمان  در ۸ ماهه سال ۱۴۰۰، موفق به جذب ۵ طرح سرمایه گذاری خارجی با سرمایه مصوب ۳۲۵۳ میلیون دلار شده است که نسبت به کل سال ۱۳۹۹، به لحاظ مبلغ، افزایش بیش از ۲ برابری را نشان می دهد. 

مدیر کل مالیاتی استان ادامه داد: درمدت ۸ ماهه سال جاری، مبلغ ۳.۶ میلیون دلار به عنوان سرمایه جذب شده پروژه های خارجی استان به ثبت رسیده است که نسبت به کل سال ۱۳۹۹ افزایش ۲.۵ برابری را شاهد هستیم. 

وی افزود: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با بررسی نمونه های خارجی و داخلی اطلس های موجود، مدل مناسبی برای استان تهیه کرده و طرح کلی آن را به یک شرکت طراح نرم افزار ارائه داده است.

سلمانی تاکید کرد:  قرارداد تهیه نرم افزار اطلس آماده شده و به زودی پس از انجام مراحل قانونی و امضای قرارداد، طراحی و اجرای اطلس سرمایه گذاری استان کرمان آغاز خواهد شد. 

مدیر کل مالیات عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده در سال ۱۴۰۰، بیش از ۱۵۰ فرصت سرمایه گذاری از طریق دستگاه های اجرایی استان شناسایی شده است. 

وی ابراز کرد: در سال ۱۳۹۹ طرح پژوهشی “ارائه راهکارهای عملی به منظور ارتقاء رتبه استان در فضای کسب و کار” اجرا شد  و در سال ۱۴۰۰ طرح پژوهشی “آسیب شناسی استقرار پنجره واحد خدمات دهی در محیط کسب و کار و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی” نیز در حال اجرا است. 

انتهای پیام / طه




نجذب ۲۵۳ میلیون دلاری سرمایه گذاری خارجی در استان کرمان از ابتدای سال جاری/ رم افزار اطلس سرمایه گذاری در استان کرمان طراحی می شود

منبع:آرمـان
? نجذب ۲۵۳ میلیون دلاری سرمایه گذاری خارجی در استان کرمان از ابتدای سال جاری/ رم افزار اطلس سرمایه گذاری در استان کرمان طراحی می شود