نجات یک نفر کارگر ساختمانی پس از سقوط

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، از نجات یک نفر کارگر ساختمانی پس از سقوط وی به‌دلیل بی‌احتیاطی، خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، ابراهیم بابایی، با بیان اینکه همکاران ما امروز، از طریق تماس تلفنی شهروندان با سامانه […]

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، از نجات یک نفر کارگر ساختمانی پس از سقوط وی به‌دلیل بی‌احتیاطی، خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، ابراهیم بابایی، با بیان اینکه همکاران ما امروز، از طریق تماس تلفنی شهروندان با سامانه «١٢۵» از این حادثه که در خیابان «میثم» روی داد، آگاه شدند، گفت: پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله یک تیم تخصصی امداونجات این سازمان از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه، اعزام و امدادرسانی به مصدوم را آغاز کردند.

وی گفت: این مصدوم که به‌دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی دچار حادثه شده بود، از طبقات ساختمان در حال ساخت به پشت‌بام ساختمان مجاور سقوط کرده بود، در کمترین زمان ممکن توسط آتش‌نشانان به پایین ساختمان منتقل، و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، به کارفرمایان پروژه‌ها و کارگاه‌های ساختمانی توصیه کرد: با رعایت اصول ایمنی و حفاظتی از وقوع اینگونه حوادث جلوگیری کنند.




نجات یک نفر کارگر ساختمانی پس از سقوط

منبع:یـزدان کـرمان
? نجات یک نفر کارگر ساختمانی پس از سقوط