نجات دو مصدوم در حوادث و مهار یک آتش‌سوزی در محور «هفت باغ‌علوی»

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع دو حادثه و مصدوم‌شدن دو شهروند در شب گذشته و مهار آتش‌سوزی گسترده در یک رستوران در محور «هفت‌باغ‌ علوی» حوالی ظهر دیروز، خبر داد. به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ابراهیم بابایی افزود: همکاران ما شب گذشته، پس […]

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع دو حادثه و مصدوم‌شدن دو شهروند در شب گذشته و مهار آتش‌سوزی گسترده در یک رستوران در محور «هفت‌باغ‌ علوی» حوالی ظهر دیروز، خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ابراهیم بابایی افزود: همکاران ما شب گذشته، پس از اطلاع‌یافتن از یک تصادف شدید در محور «هفت‌باغ علوی» از طریق تماس شهروندان با «سامانه ۱۲۵» در کمترین زمان در محل حادثه حضور یافتند.

وی به شدت بسیار بالا و حساسیت این حادثه ناشی از واژگونی یک دستگاه «پژو ۴٠۵» اشاره کرد و افزود: با تلاش آتش‌نشانان و اقدامات صحیح، از بروز حوادث ثانویه و آتش‌سوزی در خودرو جلوگیری شد.

ابراهیم بابایی بیان کرد: دو نفر از سرنشینان خودرو پژو که در بین آهن‌پاره‌ها محبوس شده بودند، توسط آتش‌نشانان از آن وضعیت پرخطر نجات یافتند.
وی از امدادرسانی آتش‌نشانان در یک تصادف دیگر در بامداد امروز، ٢۶ دی‌ماه، خبر داد و محل وقوع این حادثه را حوالی تیر شماره ٢٠٨ در محور هفت‌باغ علوی عنوان کرد و افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو پارس واژگون شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه نیز، یک گروه از آتش نشانان، از نزدیک‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی، به محل این حادثه اعزام، و ضمن ایمن‌سازی محل حادثه، از حریق احتمالی خودرو دچار حادثه شده جلوگیری نمودند.

مهار آتش‌سوزی گسترده در یک رستوران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان همچنین از وقوع یک آتش‌سوزی در یک رستوران حوالی ظهر امروز خبر داد و افزود: این آتش‌سوزی با تماس شهروندان به همکاران ما اعلام شد و ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی، بلافاصله نیروهای امدادونجات را از دو ایستگاه «شماره دو» و «شماره سه» به محل حادثه اعزام کرد.

بابایی، با بیان اینکه این حادثه در بخش غذاخوری رستوران اتفاق افتاد، توضیح داد: متأسفانه سقف این سالن غذاخوری با استفاده از برگ و شاخه درختان پوشانده شده بود که با برخورد شعله‌های آتش با آن، موجب گسترش بیشتر آتش‌سوزی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه، با تلاش شجاعانه و بی‌وقفه خود، این آتش‌سوزی را از دو جهت کنترل و از گسترش آن و بروز حوادت خطرآفرین احتمالی، جلوگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه این حادثه صدمات جانی در برنداشت، اما خسارات مالی قابل توجهی برجاگذاشت.

بابایی یادآور شد: آتش‌نشانان در این عملیات با ایمن‌سازی محل حادثه، به کار خود پایان دادند.

 




نجات دو مصدوم در حوادث و مهار یک آتش‌سوزی در محور «هفت باغ‌علوی»

منبع:یـزدان کـرمان
? نجات دو مصدوم در حوادث و مهار یک آتش‌سوزی در محور «هفت باغ‌علوی»