نتوانستیم در جنگ نرم خوب عمل کنیم/ تاثیر حاج قاسم از برخی زنده‌ها بیشتر است

فت فتو/کرمان به اعتقاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در جنگ نرم خوب عمل نکرده و از قدرت های نرم نتوانستیم استفاده کنیم و جوانان ما به اشتباه افتادند. حجت الاسلام عارفی پیش از ظهر امروز دهم دی ماه در یادواره شهدای مدافع سلامت استان کرمان به مناسبت سومین […]

فت فتو/کرمان به اعتقاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در جنگ نرم خوب عمل نکرده و از قدرت های نرم نتوانستیم استفاده کنیم و جوانان ما به اشتباه افتادند.

حجت الاسلام عارفی پیش از ظهر امروز دهم دی ماه در یادواره شهدای مدافع سلامت استان کرمان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با یادآوری علت و نحوه شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: ایشان با جهاد بیان و تبیین توانست امت اسلامی را از انحراف بزرگ نجات دهد.

به اعتقاد او، ولایت؛ اساس و قوام دین ماست. حاکمیتی غیر از ولایت فقیه طاغوت بوده و تبعیت از طاغوت نیز حرام است و بر همه واجب است که از حکومت دفاع کنند.

به گفته مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، حاج قاسم جهاد فی سبیل الله را در هشت سال دفاع مقدس داشت و لشکر ثارالله نقطه عطف پیروزی های ایران در جنگ تحمیل بود. همچنین بعد از جنگ تحمیلی، توانست یک اتحادیه و ارتش متحد اسلامی هماهنگ کند که دشمن باور نمی کرد.

او می گوید: مهندس ابوالمهدی دنیای عرب را متوجه حاج قاسم کرد و اخلاص و همراهی ایشان با حاج قاسم باعث جذب جوانان عرب شد که در همین راستا نیز لشکر بزرگی تشکیل شد که نفس دشمن را در عراق، سوریه و لبنان گرفتند.

به اعتقاد عارفی، ایران قدرتمند، ایرانی است که متحد و پشت سر ولایت فقیه باشد و روی پای خود محکم بایستد.

طبق اعتقاد او، عصبانیت دشمن طبیعی است و جنگ نرم راه انداخته تا اندیشه های جوانان را هدف قرار دهند و ابزار جنگ نرم نیز رسانه است اما اگر خوب کار کرده بودیم و دفاع نرم کرده بودیم دشمن اینقدر موفق نمی شد.

او ادامه می دهد: قدرت ایران تا کاخ سفید پیش رفته و در کنار کاخ سفید پرچم حاج قاسم را بلند کردیم اما چه شد که برخی از جوانان ما به اشتباه افتادند و در داخل کشور پرچم ایران را پایین کشیدند؟

به اعتقاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در جنگ نرم خوب عمل نکردیم و از قدرت های نرم نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم و جوانان ما به اشتباه افتادند.

او در پایان تاکید کرد: تاثیر حاج قاسم از برخی زنده‌ها بیشتر است و جهاد نرم حاج قاسم همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام




نتوانستیم در جنگ نرم خوب عمل کنیم/ تاثیر حاج قاسم از برخی زنده‌ها بیشتر است

منبع: ایـسنا
? نتوانستیم در جنگ نرم خوب عمل کنیم/ تاثیر حاج قاسم از برخی زنده‌ها بیشتر است