نتایج ‌مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور اعلام شد‌

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر متوسطه اول سراسر کشور در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی و ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی طی روزهای سه شنبه دهم مرداد ماه تا جمعه سیزدهم مردادماه جاری با حضور هزار و ۲۰۰ ورزشکار با شعار دانش آموز ورزشکار، دوستدار […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر متوسطه اول سراسر کشور در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی و ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی طی روزهای سه شنبه دهم مرداد ماه تا جمعه سیزدهم مردادماه جاری با حضور هزار و ۲۰۰ ورزشکار با شعار دانش آموز ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست در کرمان برگزار شد و با شناخت نفرات برتر در هر رشته ورزشی به کار خود پایان داد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به میزبانی استان کرمان از سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر متوسطه اول سراسر کشور، اظهار داشت: ورزش تاثیر زیادی در پرورش روح و جسم انسان دارد و ورزش علاوه بر تقویت قوای بدنی، روح انسان را هم پاک و بلند می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نتایج مرحله دوم سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر متوسطه اول سراسر کشور در رشته کشتی آزاد، گفت: در وزن ۴۱ کیلوگرم حسین سیفی از شهرستان‌های تهران مقام اول و مدال طلا، متین کتولی از استان گلستان مقام دوم و مدال نقره، علیرضا خوشنواز از استان خراسان شمالی و آرمان الهی از استان مازندران به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

وی افزود: در وزن ۴۸ کیلوگرم یاسین زارع‌زاده از استان خراسان رضوی مقام اول و مدال طلا، محسن رحیمی از شهرستان‌های تهران مقام دوم و مدال نقره، محمدرضا قادری از استان مازندران و محمدمتین شورینی از استان همدان به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

رضایی گفت: در وزن ۵۷ کیلوگرم یوسف مقدسی از استان همدان مقام اول و مدال طلا، هومن کلهری از استان لرستان مقام دوم و مدال نقره، حسین عزتی از شهرستان‌های تهران و رضا شمسی‌پور از استان تهران به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در وزن ۶۸ کیلوگرم آرشام وهابیان از استان گیلان مقام اول و مدال طلا، آریوبرزن محمدی از استان البرز مقام دوم و مدال برنز، محمدرضا بن سعید از استان خوزستان و علیرضا رفیعی از استان آذربایجان شرقی به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند افزود: در وزن ۸۵ کیلوگرم کاویان تواهی از استان گیلان مقام اول و مدال طلا، مهدی اکوان از شهرستان های تهران مقام دوم و مدال برنز، سام دانشور از استان تهران و امیرعلی صیدانلو از استان خراسان شمالی به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در رنکینگ تیمی هم شهرستان‌های تهران مقام اول، استان مازندران مقام دوم و استان خراسان رضوی مقام سوم در رشته کشتی آزاد را کسب کردند.

وی با اشاره به نتایج مرحله دوم سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر متوسطه اول سراسر کشور در رشته کشتی فرنگی، بیان کرد: محمدمهدی رجانی از استان لرستان مقام اول و مدال طلا، آرش اشکانی از استان کرمان مقام دوم و مدال نقره، محمد تیموری از استان البرز و امیرمحمد حاجیوند از استان خوزستان به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

وی افزود: در وزن ۴۸ کیلوگرم حسین قادری از استان قم مقام اول و مدال طلا، یاسین تباشیر از استان خوزستان مقام دوم و مدال نقره، رضا جلیلی از استان لرستان و عرفان بخت‌آور از استان خراسان رضوی به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در وزن ۵۷ کیلوگرم ابوالفضل شیری از استان قم مقام اول و مدال طلا، حبیب رنجبر از استان فارس مقام دوم و مدال نقره، ابوالفضل گلیردی از استان مازندران و ابوالفضل ظهیری از استان اصفهان به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

وی بیان کرد: در وزن ۶۸ کیلوگرم مهدی صباغ از استان مازندران مقام اول و مدال طلا، مهرشاد کاری از شهرستان‌های تهران مقام دوم و مدال نقره، محمدمهدی بهروزی از استان فارس و علیرضا هدایتی از استان اصفهان به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

رضایی اظهار داشت: در وزن ۸۵ کیلوگرم علیرضا آقاجانی از استان مازندران مقام اول و مدال طلا، محمدامین ابوالحسنی از استان قم مقام دوم و مدال نقره، سانان معروفی از استان کردستان و پارسا شیخ حسینی از استان کرمان به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در رنکینگ تیمی هم استان مازندران مقام اول، استان فارس مقام دوم و شهرستان‌های تهران مقام سوم را در رشته کشتی فرنگی کسب کردند.

وی با اشاره به نتایج سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور در رشته ورزش زورخانه‌ای گفت: در رشته مرشدی علی سالار نیشابوری از استان خراسان رضوی مقام اول، علی ابراهیمی از استان کرمان مقام دوم و محمدجواد عطاءالهی از استان البرز مقام سوم را کسب کردند.

رضایی بیان کرد: در رشته چرخ تیز در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم محمدحسین چیره از استان کردستان مقام اول، محمد رزمی از استان فارس مقام دوم، آرتین مرادی از استان البرز مقام سوم، در رشته چرخ تیز در وزن ۵۰ تا ۷۰ کیلوگرم، آرتین جوانمردی از استان فارس مقام اول، امیرحسین فلاح از استان یزد مقام دوم و امیر عباس حیدری از استان کردستان مقام سوم، در رشته چرخ تیز در وزن ۷۰ تا ۹۰ کیلوگرم مصطفی وزیری‌نژاد از استان فارس مقام اول، علی سالار نیشابوری از استان خراسان رضوی مقام دوم و ابوالفضل درکه از استان کردستان مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: در رشته چرخ چمنی در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم محمدحسین چیره از استان کردستان مقام اول، محمد رزمی از استان فارس مقام دوم، آرتین مرادی از استان البرز مقام سوم، در رشته چرخ چمنی در وزن ۵۰ تا ۷۰ کیلوگرم حمیدرضا وزیری از استان فارس مقام اول، امیرمحمد مشرفی از استان کرمان مقام دوم، محمد سجاد رضوانی از استان یزد مقام سوم، در رشته چرخ چمنی در وزن ۷۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم محمد مهدی محمدی از استان یزد مقام اول، در رشته سنگ در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم سیدعلی‌اصغر طالبی از استان یزد مقام اول، آرمین معروفی از استان کردستان مقام دوم، سبحان پسته‌خندان از استان فارس مقام سوم، در رشته سنگ در وزن ۵۰ تا ۷۰ کیلوگرم علیرضا معصومی از استان یزد مقام اول، امیرعلی مشرفی از استان کرمان مقام دوم، صدرا آبدرجوی از استان فارس مقام سوم، در رشته سنگ وزن ۷۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم محمدمهدی محمدی از استان یزد مقام اول، امیررضا پیشوا از استان تهران مقام دوم و امیرمحمد متوسلی از استان فارس مقام سوم را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در رشته کباده در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم سید معراج موسوی از استان تهران مقام اول، آریان محمدی از استان کردستان مقام دوم، ابوالفضل خراسانی زاده از استان کرمان مقام سوم، در رشته کباده در وزن  ۵۰ تا ۷۰ کیلوگرم امیرعلی مشرفی از استان کرمان مقام اول، سید امیرحسین قریشی از استان البرز مقام دوم، محمدمهدی کوهی از استان تهران مقام سوم، در رشته کباده در وزن ۷۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم علی شیرجعفری از همدان مقام اول، ابوالفضل خراسانی از استان کرمان مقام دوم، امیررضا پیشوا از استان تهران مقام سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: در رشته میل بازی در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم امیر عباس بهبین از استان همدان مقام اول، امیر محمد علیزاده از استان یزد مقام دوم، محمدصدرا صمصامی از استان البرز مقام سوم، در رشته میل بازی در وزن ۵۰ تا ۷۰ کیلوگرم محمد سجاد رضوانی از استان یزد مقام اول، سید امیرحسین قریشی از استان البرز مقام دوم، مهدیار فرزادی از استان کرمان مقام سوم، در رشته میل بازی در وزن ۷۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم علی صالح میرزایی از استان کرمان مقام اول، علی اکبر عباسی از استان گیلان مقام دوم، علی بشیری از استان همدان مقام سوم را کسب کردند.

رضایی با اشاره به نتایج سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور در رشته کشتی پهلوانی، گفت: در رشته کشتی پهلوانی در وزن ۴۰ تا ۴۵ کیلوگرم امیرپارسا مشیدی از استان البرز مقام اول، کامران مرادی از استان تهران مقام دوم، محمد تقوی از استان خراسان شمالی مقام سوم، در وزن ۴۵ تا ۵۰ کیلوگرم رضا محمد پوریان از استان البرز مقام اول، علی‌اکبر مرادنیا از استان تهران مقام دوم و احسان فرهمند از استان خراسان رضوی مقام سوم را کسب کردند.

وی افزود: در وزن ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم علی پورقربان آذر از استان خراسان رضوی مقام اول، ماهان محمدی از استان تهران مقام دوم، کسرا قدرتی از استان البرز مقام سوم، در وزن ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم امیرحسین گودرزی از شهرستان‌های تهران مقام اول، وحید کریمی از استان البرز مقام دوم، محمد پارسا کرمی از استان تهران مقام سوم را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: در وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم سعید عظیمی از استان خراسان رضوی مقام اول، ماردین زردویی از استان کردستان مقام دوم، راستین دولت‌شاه از استان لرستان مقام سوم، در وزن ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم محمدعباس ترابی از استان البرز مقام اول، مسلم غفاریان از استان کردستان مقام دوم، علی گنج خانلو از شهرستان‌های تهران مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/۵۱۱/




نتایج ‌مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور اعلام شد‌

منبع: تسنــیم
? نتایج ‌مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور اعلام شد‌