نتایج بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال: سپاهان مغلوب استقلال شد

در چارچوب مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال سه دیدار برگزار شد و در مهمترین آن‌ها سپاهان مغلوب استقلال تهران شد. به گزارش نذیر کرمان، در چارچوب مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز(سه شنبه) سه دیدار برگزار شد. تیم‌های گل گهر سیرجان و نساجی مازندران از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند. رویارویی فولاد […]

در چارچوب مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال سه دیدار برگزار شد و در مهمترین آن‌ها سپاهان مغلوب استقلال تهران شد.

به گزارش نذیر کرمان، در چارچوب مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز(سه شنبه) سه دیدار برگزار شد.

تیم‌های گل گهر سیرجان و نساجی مازندران از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند. رویارویی فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۶ آغاز شد و استقلال تهران هم از ساعت ۱۷:۱۵ مقابل سپاهان اصفهان به میدان رفت.

نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:

گل گهر سیرجان ۳  – نساجی مازندران صفر (نتیجه نهایی)

گل‌ها: روبرتو تورس در دقیقه ۲۱ و احمدرضا زنده روح در دقیقه ۶۲ و سعید سحرخیزان در دقیقه ۸۸ برای گل گهر سیرجان

شرح گل‌ها: ارسال ضربه کرنر توسط ابوالفضل رزاقپور بیرون از محوطه جریمه به روبرتو تورس رسید و ضربه پای چپ این بازیکن پس از برخورد با مدافع نساجی تغییر مسیر داد و درون دروازه قرار گرفت.(گل اول گل گهر)

تورس پایه گذار گل دوم بود و روی ارسال دقیق او به محوطه جریمه احمدرضا زنده روح موفق شد با ضربه سر دروازه نساجی را باز کند.(گل دوم گل گهر)

پس از اشتباه بازیکن نساجی در میانه میدان پوریا لطیفی فر به توپ رسید و با پاس رو به جلو سعید سحرخیزان را در موقعیت تک به تک قرار داد که موفق شد با ضربه دقیق سومین گل این بازی را به ثمر برساند.(گل دوم گل گهر)

فولاد خوزستان یک – ملوان بندرانزلی یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۵۳ برای ملوان – محمد عسگری در دقیقه ۸۴ برای فولاد

شرح گل‌ها: روی ارسال به سمت چپ خط دفاعی فولاد، مجید عیدی توپ را به محمد عمری رساند و سلیمانی موفق شد روی پاس عرضی این بازیکن دروازه فولاد را باز کند.(گل اول ملوان)

ساسان انصاری موفق شد درحالیکه تعادل خوبی هم نداشت ارسال به محوطه جریمه را به محمد عسگری برساند که او در موقعیت تک به تک موفق شد با ضربه پای چپ گل تساوی فولاد را به ثمر برساند.(گل اول فولاد)

استقلال تهران یک – سپاهان اصفهان صفر (نتیجه نهایی)

گل‌: روزبه چشمی در دقیقه ۳۶ برای استقلال تهران

شرح گل‌: پس از دفع ناقص بازیکن سپاهان روی ضربه سر رافائل سیلوا، توپ در فاصله تقریبا نزدیک با محوطه جریمه به روزبه چشمی رسید که او با ضربه‌ای مهارنشدنی دروازه پیام نیازمند را باز کرد.(گل اول استقلال)

این گزارش به روز رسانی شده است…




نتایج بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال: سپاهان مغلوب استقلال شد

منبع: ایـسنا
? نتایج بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال: سپاهان مغلوب استقلال شد