نبود آرامش موجب سقوط مس کرمان شد

نذیر کرمان/کرمان رئیس هیات فوتبال استان کرمان با بیان این‌که موفقیت وقتی به‌دست می‌آید که مجموعه تیم و باشگاه آرامش داشته باشد، گفت: اگر ما به اتفاقات سال گذشته برگردیم، دلیل سقوط ما(تیم فوتبال مس کرمان) همین موضوع بود. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه هیات فوتبال استان […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس هیات فوتبال استان کرمان با بیان این‌که موفقیت وقتی به‌دست می‌آید که مجموعه تیم و باشگاه آرامش داشته باشد، گفت: اگر ما به اتفاقات سال گذشته برگردیم، دلیل سقوط ما(تیم فوتبال مس کرمان) همین موضوع بود.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه هیات فوتبال استان کرمان، مهدی جهانشاهی در مراسم معرفی بازیکنان این فصل تیم فوتبال مس کرمان اظهار کرد: برای رسیدن به موفقیت باید همه شهر در کنار تیم مس کرمان باشیم، موفقیت وقتی به‌دست می‌آید که مجموعه تیم و باشگاه آرامش داشته باشد.

وی افزود: اگر ما به اتفاقات سال گذشته برگردیم، دلیل سقوط ما همین موضوع بود، نه شهر آرامش داشت، نه باشگاه و نه تیم و نتیجه این عدم آرامش هم با یک سقوط تلخ همراه بود.

رئیس هیات فوتبال استان کرمان تصریح کرد: وقتی سقوط اتفاق می‌افتد عواقب و عوارض آن از صعود بیشتر است، با صعود نیمی از شهر و یا افرادی که وابستگی دارند از این موفقیت خوشحال می‌شوند اما وقتی شما سقوط می‌کنید بر تمام شهر اثر می‌گذارد، هنوز که هنوز است عواقب و عوارض آن سقوط گریبان همه را گرفته و به نظر من هنوز هم عوارض ادامه خواهد داشت.

جهانشاهی گفت: وقتی اعتماد به وجود بیاید، همه مجموعه شهر برای موفقیت شما در کنار شما تلاش می‌کنند، لازمه ایجاد این اعتماد هم آن است که ما در رفتارمان صادق باشیم، خیرخواه باشیم و هم این‌که مهارت داشته باشیم.

وی ادامه داد: رفتار صادقانه و رفتار خیرخواهانه کلید اصلی اعتماد به شماست تا شما صاحب آرامش شوید و اهدافتان را دنبال کنید.

رئیس هیات فوتبال استان کرمان تصریح کرد: در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران، چه در سقوط اوایل دهه ۹۰ و در سال گذشته متاسفانه رفتارهای صادقانه و خیرخواهانه ای ندیدیم و کماکان هم ادامه دارد. مگر می‌شود در یک شهر از امام جمعه تا عموم جامعه و علاقه‌مندان به فوتبال در برابر این اتفاق جبهه‌گیری کنند و شما حاضر به یک خط پاسخگویی نباشید؟

جهانشاهی بیان کرد: این‌که شما مالک شرکت هستید و شرکت در اختیار شماست، درست است، اما باید جوابگوی مردم باشید.

وی ادامه داد: باشگاه‌های ما اسیر این فرهنگ حاکم در مجموعه شده‌اند و از این نوع سیاستگذاری ضربه خورده‌اند.

رئیس هیات فوتبال استان کرمان بیان کرد: ما هر اندازه مدیر ، مربی و بازیکن خوب هم بیاوریم، به هر حال جامعه باید با این افراد همراهی کند، قرار نیست ما مدیران، مربیان و بازیکنان‌مان را بسوزانیم، چون که مدیران ارشد یک شرکت حاضر به پاسخگویی نیستند.

وی در پایان اظهار کرد: فلسفه وجود این باشگاه ها در جهت خیرخواهی است، شور و نشاط اجتماعی که فوتبال و ورزش در درون مردم زنده می‌کند، با فرهنگ حاکم بر شرکت ملی مس لطمه خورده است ، نه جوابگو هستند و نه خیرخواه هستند. صعود هم اگر اتفاق بیفتد باید برای جایگاه از دست رفته مس چاره ای کرد، در شان مس نیست در لیگ دسته اول فوتبال باشد، مس کرمان تیم ریشه‌دار و باسابقه جنوب‌شرق است و باید دغدغه مقامات باشگاه برای سه تا چهار سال آینده حضور  مقتدرانه در سطح اول فوتبال باشد ، ما باید یکی از قطب های فوتبال کشور باشیم.

انتهای پیام




نبود آرامش موجب سقوط مس کرمان شد

منبع: ایـسنا
? نبود آرامش موجب سقوط مس کرمان شد