ناگفته‌هایی از شهید باهنر به روایت فرزندش/ هیچ عصبانیت را در چهره شهید باهنر نمی‌دیدیم

فرزند شهید باهنر صبوری و خستگی ناپذیری را دو ویژگی بارز شهید باهنر دانست و گفت: این ویژگی‌ها می‌تواند الگویی برای مسئولان و نسل جوان باشد. – اخبار استانها – ناصر باهنر فرزند شهید باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به اینکه هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر […]

فرزند شهید باهنر صبوری و خستگی ناپذیری را دو ویژگی بارز شهید باهنر دانست و گفت: این ویژگی‌ها می‌تواند الگویی برای مسئولان و نسل جوان باشد.

– اخبار استانها –

ناصر باهنر فرزند شهید باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به اینکه هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است، اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال از آن ایام می‌گذرد و طیبعتاً نسل جوان و نوجوان ما چیز زیادی از آن بزرگواران نمی‌دانند.

وی با اشاره به اینکه این ایام فرصت مناسبی است برای اینکه از این شهدا بیشتر سخن بگوییم و سبک و الگوی آنها را برای نسل جوان مطرح کنیم، گفت: در ارتباط با شهید باهنر می‌توان گفت که دو ویژگی این شهید بزرگوار نسبت به دیگر ویژگی‌های این شهید بازر بود.

فرزند شهید باهنر با بیان اینکه صبوری، تحمل و سعه صدر شهید باهنر نخستین ویژگی بارز این شهید بود، افزود: زمانی که از دوستان، همکاران و اقوام می‌پرسیدیم که شهید باهنر را با چه ویژگی ایشان می‌شناسند، می‌گفتند “به صبوری”.

وی با اشاره به اینکه هیچ وقت لبخند از لبان ایشان کنار نمی‌رفت و عصبانیت را در چهره شهید باهنر نمی‌دیدیم، بیان کرد: شهید باهنر حتی در زمانی که بزرگ‌ترین مشکلات و سختی‌ها در زندگی فردی و یا مسئولیت‌های اجتماعی بر ایشان غالب می‌شد، همیشه این صبر و تحمل در شهید باهنر وجود داشت که این می‌تواند یک الگو برای همه ما به ویژه مسئولان باشد.

بازیگر سریال «راز ناتمام»: همسر شهید باهنر فرد فرهیخته‌ای است/ «دخترم نرگس» را بیش از بقیه دوست دارم!
شهید رجایی و باهنر الگویی تمام‌عیار برای خدمت صادقانه به مردم

فرزند شهید باهنر با بیان اینکه ویژگی بارز دوم شهید باهنر که برای نسل جوان اهمیت زیادی دارد این است که این شهید ‌بزرگوار خستگی ناپذیر کار می‌کردند، گفت: معمولاً کاری که به ایشان سپرده می‌شد تا پایان به بهترین وجه انجام می‌دادند.  

وی با اشاره به اینکه یکی از محصولات زندگی ایشان نگارش کتاب‌های تعلیمات دینی درسی آموزش و پرورش بود، ادامه داد: آن زمان کتاب تعلیمات دینی از دوم دبستان شروع می‌شد و تا چهارم دبیرستان و پس از آن در دانشکده مکاتبه‌ای و تربیت معلم تدریس می‌شد.

فرزند شهید باهنر با بیان اینکه ایشان طی ۱۳ سال برای این دوره طولانی با همکاری شهید بهشتی و عده‌ای دیگر این کتاب‌ها را نوشتند، افزود: این نگارش خستگی‌های زیادی را بر ایشان غالب می‌کرد ولی ما که با شهید باهنر نزدیک بودیم و یا همکاران ایشان هیچ وقت خستگی را در چهره و عمل این شهید نمی‌دیدند.

وی با اشاره به اینکه ویژگی شهید باهنر برای نسل جوان ما یک درس آموزنده است، گفت: اگر می‌خواهید موفق شوید باید خستگی ناپذیر و با اعتقاد راسخ به هدف کار کنید و بدانید که با تنبلی و کسالت به جایی نمی‌رسند.

انتهای پیام/۵۱۱/




ناگفته‌هایی از شهید باهنر به روایت فرزندش/ هیچ عصبانیت را در چهره شهید باهنر نمی‌دیدیم

منبع: تسنــیم
? ناگفته‌هایی از شهید باهنر به روایت فرزندش/ هیچ عصبانیت را در چهره شهید باهنر نمی‌دیدیم