ناکامی قاچاقچیان ۲۴۷کیلو شیشه در کرمان

۲۴۷ کیلو و ۲۳۵ گرم شیشه و ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک، از منزلی در شهر کرمان کشف شد.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت:  هنگام کنترل خودرو های عبوری در ایست و بازرسی مرصاد، ۸۶ کیلو شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور […]

۲۴۷ کیلو و ۲۳۵ گرم شیشه و ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک، از منزلی در شهر کرمان کشف شد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت:  هنگام کنترل خودرو های عبوری در ایست و بازرسی مرصاد، ۸۶ کیلو شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف و برای ریشه یابی پرونده و شناسایی مالکان اصلی موادمخدر با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی، متهمان اصلی  شناسایی شدند.

 سرهنگ علیرضا سوری ادامه داد: سه گروه از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان به مخفیگاه شناسایی شده متهمان در شهر کرمان مراجعه و با هماهنگی قضایی به منزل وارد شده و در بازرسی از محل و از جاساز تعبیه شده در سقف منزل ۲۴۴ کیلو و ۸۳۵ گرم شیشه که در قوطی های مخصوص بسته بندی شده بود و ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

بگفته وی در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵ موجود در محل نیز ۲ کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه کشف شد  و در این  زمینه ۲ خودرو پژو پارس و مزدا دوکابین  حمل مواد مخدر، توقیف شدند.

وی گفت: در ادامه ماموران ۲ منزل دیگر که محل عبور و مرور قاچاقچیان مرتبط با این محموله بود را نیز بازدید و ۱۰ عدد فشنگ جنگی و یک دستگاه کارتخوان را کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان کشف ۲۴۷ کیلو و ۲۳۵ گرم شیشه و ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک، توقیف سه دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم را از دستاوردهای این عملیات  برشمرد.

 




ناکامی قاچاقچیان ۲۴۷کیلو شیشه در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ناکامی قاچاقچیان ۲۴۷کیلو شیشه در کرمان