ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۰۰ کیلو شیشه از مسیر فاریاب

فاریاب – فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب از کشف ۱۰۰ کیلو و ۵۲۰ گرم ماده روانگردان شیشه در محدوده جاده خاکی یکی از مناطق روستایی خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سلیمانی در این خصوص اظهار داشت: یک تیم از مأموران یگان امداد شهرستان فاریاب هنگام گشت زنی […]

فاریاب – فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب از کشف ۱۰۰ کیلو و ۵۲۰ گرم ماده روانگردان شیشه در محدوده جاده خاکی یکی از مناطق روستایی خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سلیمانی در این خصوص اظهار داشت: یک تیم از مأموران یگان امداد شهرستان فاریاب هنگام گشت زنی در جاده‌های فرعی یکی از مناطق روستایی متوجه شدند، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که با سرعت زیاد در حرکت بود با مشاهده واحد گشت، ضمن افزایش سرعت به سمت یکی دیگر از معابر خاکی تغییر مسیر داد.

وی با اشاره به تعقیب و مراقبت ضربتی این خودرو افزود: راننده این خودرو که در مقابل خودروی تیزرو و کویر نورد مأموران توان فرار را در خود نمی‌دید با برجای گذاشتن خودرو در یک نقطه از طریق تپه‌های همجوار یک منطقه روستایی از محل فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلو و ۵۲۰ گرم شیشه کشف کردند که اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

کد خبر ۵۳۸۰۹۸۸




ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۰۰ کیلو شیشه از مسیر فاریاب

منبع:مــهر
? ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۰۰ کیلو شیشه از مسیر فاریاب