ناپایداری های جوی وبارش باران در راه کرمان

کرمان_کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از فردا پنجشنبه ناپایداری های جوی همراه با بارش باران این استان را فرامی گیرد. به گزارش نذیر کرمان، فهیمه راستی با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تاکمی ابری است، گفت: برای امروز، جوی نسبتاً پایدار و آرام، گاهی همراه با افزایش ابر در سطح […]



کرمان_کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از فردا پنجشنبه ناپایداری های جوی همراه با بارش باران این استان را فرامی گیرد.

به گزارش نذیر کرمان، فهیمه راستی با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تاکمی ابری است، گفت: برای امروز، جوی نسبتاً پایدار و آرام، گاهی همراه با افزایش ابر در سطح استان کرمان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا تا اواسط هفته آینده، ناپایداری‌های جوی در استان کرمان به صورت افزایش ابر، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای، رگبار پراکنده باران در مناطق مرکزی و جنوب غربی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب گرفتگی معابر به صورت نقطه‌ای و جاری شدن روان آب‌ها دور از انتظار نیست.

وی، افزود: همچنین برای روزهای پنجشنبه و جمعه، وزش باد شدید در مناطق شمال غربی، شمال و شرق را داریم که این پدیده باعث کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و غلظت غبار می‌شود.

کد خبر ۶۰۷۵۱۶۱


ناپایداری های جوی وبارش باران در راه کرمان

منبع: مــهر
? ناپایداری های جوی وبارش باران در راه کرمان