ناپایداری‌های جوی از فردا در کرمان آغاز می‌شود

کرمان – کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: ناپایداری های جوی از فردا در کرمان آغاز می شود و تا جمعه ادامه دارد. مریم سلاجقه در گفتگو با فت فتو اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی از فردا ناپایداری‌های جوی در استان کرمان آغاز می‌شود که به صورت متناوب تا جمعه ادامه […]

کرمان – کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: ناپایداری های جوی از فردا در کرمان آغاز می شود و تا جمعه ادامه دارد.

مریم سلاجقه در گفتگو با فت فتو اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی از فردا ناپایداری‌های جوی در استان کرمان آغاز می‌شود که به صورت متناوب تا جمعه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این ناپایداری‌ها در مناطق شرقی اغلب به صورت افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد خواهد بود و در دیگر مناطق استان، بارش باران و برف، به همراه وزش بادهای شدید و موقت پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی کرمان با بیان اینکه از بعدازظهر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه بیشترین میزان بارشها در نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی استان کرمان رخ خواهد داد، اضافه کرد: از روز پنجشنبه تا صبح جمعه بیشترین سهم بارش برای نواحی مرکزی و غرب استان پیش بینی می‌شود.

سلاجقه از کاهش محسوس دما در استان از ظهر چهارشنبه خبر داد و افزود: با توجه به کاهش دما و بارش برف، خصوصاً در مناطق سردسیر و کوهستانی، یخزدگی و لغزندگی سطح معابر و جاده‌ها دور از انتظار نیست.

کد خبر ۵۳۵۳۳۵۵




ناپایداری‌های جوی از فردا در کرمان آغاز می‌شود

منبع:مــهر
? ناپایداری‌های جوی از فردا در کرمان آغاز می‌شود