ناراحتی اوزونیدیس از عملکرد بازیکنان گل‌گهر

سرمربی گل‌گهر از شیوه بازی بازیکنانش برابر پیکان انتقاد کرد. به گزارش نذیر کرمان، گل‌گهر و پیکان امروز (چهارشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی ۲، ۲ رضایت دادند. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان تهران اظهار کرد: روی گل دوم تمرکز لازم را نداشتیم. اما آنچه […]

سرمربی گل‌گهر از شیوه بازی بازیکنانش برابر پیکان انتقاد کرد.

به گزارش نذیر کرمان، گل‌گهر و پیکان امروز (چهارشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی ۲، ۲ رضایت دادند. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان تهران اظهار کرد: روی گل دوم تمرکز لازم را نداشتیم. اما آنچه من را ناراحت می‌کند اجرای ما در نیمه دوم بود. برای این‌که ‌گفته بودیم پرس از بالا انجام دهیم که این کار را نکردیم و خواستیم توپ را حفظ کنیم و این کار را انجام ندادیم.

او گفت: در فوتبال هر اتفاقی می‌افتد و نتوانستیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم. درست است که شانس‌هایی برای گل زدن داشتیم اما بازی را آنطور که می‌خواستیم نتوانستیم کنترل کنیم. طبیعی است که حریف پس از اینکه عقب افتاد رو آورد به توپ‌های بلند و خب اشتباه هم همیشه پیش می‌آید.

اوزونیدیس افزود: ما بیش از آن که ناراحت باشیم که گل دوم را به این صورت خوردیم، ناراحتی‌مان از این است که نیمه دوم نتوانستیم آن چه که می‌خواهیم را انجام دهیم و توپ‌ها را راحت از دست می‌دادیم و فرمی که باید نداشتیم.

سرمربی گل‌گهر اضافه کرد: باید برنامه‌ریزی کنیم که بازی بعدی بهتر باشیم. به تیم پیکان تبریک می‌گویم آن‌ها تا دقیقه آخر جنگیدند و اگر می‌باختند نتیجه خوبی برایشان نبود.

انتهای پیام




ناراحتی اوزونیدیس از عملکرد بازیکنان گل‌گهر

منبع: ایـسنا
? ناراحتی اوزونیدیس از عملکرد بازیکنان گل‌گهر