ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت منافقین داخلی

رئیس شبکه نظارت و بازرسی شهرستان زرند در تشریح آشوب های ایران و خصوصا فتنه ۸۸ با اشاره به هدف سران فتنه که براندازی نظام بود، گفت: بزرگترین خیانت برخی سیاسیون در جریان فتنه ۸۸ ناامید کردن مردم بود. به گزارش فت فتو، رئیس شبکه نظارت و بازرسی شهرستان زرند در گفت و گو با خبرنگار […]

رئیس شبکه نظارت و بازرسی شهرستان زرند در تشریح آشوب های ایران و خصوصا فتنه ۸۸ با اشاره به هدف سران فتنه که براندازی نظام بود، گفت: بزرگترین خیانت برخی سیاسیون در جریان فتنه ۸۸ ناامید کردن مردم بود.

به گزارش فت فتو، رئیس شبکه نظارت و بازرسی شهرستان زرند در گفت و گو با خبرنگار ما به تبیین وقایع فتنه ۸۸ پرداخت و گفت: هدف از فتنه ۸۸  براندازی نظام بود چون طی چند سال که از انقلاب گذشته است دشمنان دست به هر توطئه ای زدند ولی موفق نشدند، لذا  می بینیم که در خرداد ۸۶ یکی از منافقین و خواص بی بصیرت داخلی  و سران فتنه در مقاله خود بیان داشت که حادثه عاشورا نتیجه ی تندروی حضرت محمد صلی الله علیه و سلم و حضرت علی علیه‌السلام بود، دوسال بعد یعنی در خرداد ۸۸ همان افراد تقلب در انتخابات را مطرح و این فتنه را با هدف براندازی کلید زدند.

 پور رنجبر گفت: متاسفانه تعدادی از اصلاح‌طلبان با ایجاد شک و تردید در مردم باعث ایجاد فضای غبار آلود شدند که مردم نتوانند حق را از باطل تشخیص دهند و نیز خواص بی بصیرت که با اجانب هم صدا شدند و هوا و هوس و شهوت عملی آنها باعث انحراف و گمراهی عده ای شدند.

پور رنجبر در ادامه گفت و گو با اشاره به بزرگ‌ترین خیانت برخی احزاب و سیاسیون داخلی بیان کرد: بزرگترین خیانت احزاب و سیاسیون داخلی این بود که نه تنها به صحبت های رهبر معظم انقلاب گوش ندادند بلکه باعث امید دادند به اجانب و ناامیدی مردم ایران شدند.

رییس مجمع بسیج شهرستان زرند در تبیین نقش رهبر معظم انقلاب در خنثی‌سازی فتنه ۸۸ تصریح کرد: رهبر عزیزمان با سخنرانی خود در نماز جمعه و در مناسبت های مختلف از خرداد ۸۸ تا نهم دی ماه ۸۸ بیش از صد مرتبه فتنه را محکوم نمودند و باعث بیداری ملت شدند و مردم هم به میدان آمدند و حماسه ۹دی را خلق نمودند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: وقتی که در روز تاسوعا و عاشورا، پرچم عزای امام حسین را آتش زدند و عزاداران حسینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند در این صورت مردم خروشان به میدان آمدند و از یادگار امام خمینی (ره) یعنی انقلاب اسلامی دفاع نمودند و این فتنه را خنثی نمودند.

وی گفت: بعد از فرو نشستن گرد و غبار فتنه بازهم ،متاسفانه عده ای مسیر خود را از فتنه گران جدا ننمودند رفوزه شدند، به نظر من دیگر اصلاح طلب و اصول گرا نمی تواند ادعایی داشته باشد در حال حاضر جبهه حق و باطل هست، انقلابی و غیر انقلابی داریم.

پوررنجبر در توصیف نقش رسانه‌های داخلی در جریان فتنه بیان داشت: رسانه های داخلی با نشان دادن چهره واقعی فتنه‌گران و کسانی که مردم را تشویق به آشوب می نمودند به ماجرای فتنه ورود نمودند و نقش بسزایی در خاموشی فتنه داشتند.
 
وی در تشریح  قضیه دیدار محمد خاتمی رئیس جمهور ادوار هفتم و هشتم با جورج سوروس صهیونیست – پدر انقلاب‌های مخملی، بیان داشت: این ادعا را آقای شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان بیان کرد که آقای خاتمی با جورج سوروس که یکی از سرمایه داران مهم صهیونیست است و دشمنان اصلی اسلام و انقلاب اسلامی است دیدار داشتند  که آقای خرازی به عنوان مشاور ارشد آقای خاتمی منکر این دیدار شدند و گفتند این اتفاق رخ نداده است.

انتهای پیام / قنبرزهی 




ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت منافقین داخلی

منبع:آرمـان
? ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت منافقین داخلی