میوه فروشی ها زیر ذره‌بین بازرسی صنوف

در بازرسی‌های دوره‌ای صنوف، این بار میوه فروشی‌های زرند زیر ذره‌بین نظارت قرار گرفتند. به گزارش فت فتو، تیم بازرسی و نظارت تنظیم‌بازار جهاد کشاورزی شهرستان زرند به همراه نمایندگان بسیج، فرمانداری، تعزیرات، اداره صمت، اماکن، مرکز بهداشت، اطاق اصناف از کلیه میوه‌فروشی‌ها و میادین میوه و تره‌بار شهرستان بازدید بعمل آورده و تعداد ٧مورد […]

در بازرسی‌های دوره‌ای صنوف، این بار میوه فروشی‌های زرند زیر ذره‌بین نظارت قرار گرفتند.

به گزارش فت فتو، تیم بازرسی و نظارت تنظیم‌بازار جهاد کشاورزی شهرستان زرند به همراه نمایندگان بسیج، فرمانداری، تعزیرات، اداره صمت، اماکن، مرکز بهداشت، اطاق اصناف از کلیه میوه‌فروشی‌ها و میادین میوه و تره‌بار شهرستان بازدید بعمل آورده و تعداد ٧مورد تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی، ۵مورد تذکر رفع ایرادات و تعدادی نیز به دلیل رعایت کامل ضوابط قانونی و بهداشتی مورد تشویق قرارگرفتند.

 
محمدی رئیس جهادکشاورزی شهرستان در همین راستا اعلام داشت:کلیه فروشندگان میوه و تره‌بار موظف به ارائه فاکتور ترازوی دیجیتال با نام مشخص کالایی، قیمت و اوزان صحیح می‌باشند و هرگونه عدم چاپ و صدور فاکتور ترازوی دیجیتال تخلف صرف بوده و مشمول جرایم تعزیراتی می‌گردد.
 
وی افزود: کلیه فروشندگان موظف به نصب آخرین نرخنامه اتحادیه صنف میوه‌وتره‌بار در محل دید مشتری می‌باشند.
 
رئیس جهادکشاورزی زرند ادامه داد: کلیه فروشندگان میوه‌وتره‌بار موظف به‌نصب‌ اتیکت روی کالاهای خود می‌باشند، همچینن ارائه فاکتور خرید به بازرسان از الزامات قانونی بوده و هر گونه قصور به منزله تنظیم پروند تعزیراتی و معرفی به موادی قانونی خواهد بود.
 
وی همچنین از کلیه همشهریان گرامی درخواست همکاری با بازرسان این حوزه را کرد و گفت: خواهشمندم هرگونه تخطی از موارد مذکور، همچنین تخلفات نانوایان، قصابان، و اصناف مواد غذایی را سریعاً به سامانهٔ ١٢۴ اعلام و با در ساعات اداری با تلفن ٣٣۴٢۴٣٨٢ تماس حاصل نمایند.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




میوه فروشی ها زیر ذره‌بین بازرسی صنوف

منبع:آرمـان
? میوه فروشی ها زیر ذره‌بین بازرسی صنوف