میزبانی کرمان از راویان کشوریِ مکتب حاج قاسم

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۱۰ تا ۲۰ مرداد ماه جاری میزبان راویان مکتب شهید سلیمانی از سراسر کشور هستیم که در دو بخش محتوایی و میدانی شامل محتوای سبک زندگی، مدیریتی و سبک فرماندهی این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد. به گزارش نذیر کرمان، احمد مرادی زاده شامگاه ۹ […]

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۱۰ تا ۲۰ مرداد ماه جاری میزبان راویان مکتب شهید سلیمانی از سراسر کشور هستیم که در دو بخش محتوایی و میدانی شامل محتوای سبک زندگی، مدیریتی و سبک فرماندهی این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، احمد مرادی زاده شامگاه ۹ مردادماه در این رابطه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره شهید سردار سلیمانی و تعبیر مکتب حاج قاسم اظهار کرد: در این مکتب الزامات متعددی در خصوص شهید سلیمانی در  سبک زندگی، مدیریتی و سبک فرماندهی و سایر الزامات در حوزه رفتار و منش سردار سلیمانی تعریف شده است.

وی افزود: یکی از الزامات ساری و جاری مکتب حاج قاسم، اردوی راهیان مکتب شهید سلیمانی است که بلافاصله بعد از شهادت سردار شکل گرفت و از سراسر کشور و حتی کشورهای منطقه و کشورهای حوزه مقاومت زائرین متعددی داشتیم و همچنان ادامه دارد.

مرادی زاده تصریح کرد: حضور زائر قطعا به راهنما و راوی احتیاج دارد که بنیاد شهید سلیمانی به همراه ستاد ترویج مکتب حاج قاسم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان قدم‌هایی در راستای آموزش راویان مکتب شهید سلیمانی برداشته و نخستین دوره آموزش راویان مکتب با حضور ۱۳٠ نفر و دومین دوره با حضور ۱۲٠٠ نفر در دو بازده زمانی چهار روزه برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: از ۱۰ تا ۲۰ مرداد ماه جاری میزبان راویان مکتب شهید سلیمانی از سراسر کشور هستیم که در دو بخش محتوایی و میدانی شامل محتوای سبک زندگی، مدیریتی و سبک فرماندهی این شهید بزرگوار در گلزار شهدا، موزه دفاع مقدس و بیت الزهرا ی کرمان به صورت میدانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام




میزبانی کرمان از راویان کشوریِ مکتب حاج قاسم

منبع: ایـسنا
? میزبانی کرمان از راویان کشوریِ مکتب حاج قاسم