میزان تولید حق بیمه در کشور حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است

فت فتو/کرمان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات بیمه جنوب شرق و عضو رسمی انجمن بیمه صنعت کشور گفت: پتانسیل صنعت بیمه کشور زیاد است و میزان تولید حق بیمه در بازار حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است که به راحتی می توان حداقل به ۲۰ میلیارد دلار آن را افزایش داد و سرانه […]

فت فتو/کرمان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات بیمه جنوب شرق و عضو رسمی انجمن بیمه صنعت کشور گفت: پتانسیل صنعت بیمه کشور زیاد است و میزان تولید حق بیمه در بازار حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است که به راحتی می توان حداقل به ۲۰ میلیارد دلار آن را افزایش داد و سرانه حق بیمه را بالا برد.

به گزارش فت فتو، نصرت الله نوربخش عصر امروز دوم آذر در جمع خبرنگاران در رفسنجان اظهار کرد: صنعت بیمه، صنعتی است که امنیت را برای جامعه ایجاد می کند و این امنیت در مقابل حوادث خطرناک، بیمه شدنی، امنیت اقتصادی است.

وی افزود: جایگاه صنعت بیمه جایگاهی قوی است و ۱۳ آذرماه به عنوان روز بیمه در تقویم شناخته شده است.

وی بیان کرد: ۳۳ شرکت بیمه در کشور داریم و به مناسبت ۱۳ آذر ۳ شرکت بیمه جدید سهامشان از طریق بورس مورد پذیرش قرار می گیرد و روز پذیره نویسی این شرکت ها است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات بیمه جنوب شرق افزود: پتانسیل صنعت بیمه کشور زیاد است و میزان تولید حق بیمه در بازار حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است که به راحتی می توان حداقل به ۲۰ میلیارد دلار آن را افزایش داد و سرانه حق بیمه را بالا برد.

نوربخش ادامه داد: در حال حاضر ۲۰۰ نمایندگی بیمه آسیا در استان کرمان مشغول به فعالیت هستند و تا پایان سال جاری شعبه بیمه آسیا در رفسنجان افتتاح خواهد شد.

وی گفت: در استان کرمان سرمایه های زیادی داریم به خصوص در حوزه رفسنجان که خوشبختانه با فکر درست، سرمایه های تولید شده از پسته را به سمت صنعت هدایت کردند و امروز کارخانه های بزرگی در رفسنجان است که تولیدشان نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور هم صادر می شود.

نوربخش خاطرنشان کرد: مجموعه بزرگ صنایع مس سرچشمه، شرکت های زیر مجموعه سرمایه گذاری مس، صنایع تولید کاشی و سرامیک و کارخانجات مرتبط با صنعت خودروسازی این ها مجموعه هایی هستند که در این شهر بزرگ فعالیت می کنند و طبعا همه این مجموعه ها نیاز به پوشش بیمه ای دارند که در مقابل خطرات تهدید کننده  خیالشان راحت باشد.

عضو رسمی انجمن بیمه صنعت کشور تصریح کرد: جایگاه شرکت بیمه آسیا در این شهرستان از موقعیت خوبی برخوردار است و به اکثر صادرکنندگان، واحدهای صنعتی، بخش حمل و نقل پوشش های کامل و جامع با بهترین نرخ و شرایط، عرضه کرده است و همچنان در خدمت این مجموعه ها است.

انتهای پیام




میزان تولید حق بیمه در کشور حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است

منبع:ایـسنا
? میزان تولید حق بیمه در کشور حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است