ميدان انتخابات، جای قهر نيست

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات، گفت: امروز جای قهر نیست؛ چرا که هیچ کس نمی تواند با سرنوشت، ناموس، خاک، و هویت خودش قهر کند و در حقیقت، امروز یک رای هویت ماست.   به گزارش نذیر کرماناز کرمان، سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با […]

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات، گفت: امروز جای قهر نیست؛ چرا که هیچ کس نمی تواند با سرنوشت، ناموس، خاک، و هویت خودش قهر کند و در حقیقت، امروز یک رای هویت ماست.

 

به گزارش نذیر کرماناز کرمان، سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه مردم ایران اسلامی مردمی هوشمند هستند، گفت: استکبار و نظام سلطه نمی خواست راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال انجام شود؛ ولی مردم عزیز ایران آن را به بهترین شکل رقم زدند.

وی افزود: مردم ایران، هوشمندانه در این ۴۵ سال ثابت کردند هرجا اعتقادشان، منافعشان و ملیتشان در خطر باشد از هر قومی، مذهبی و هر گروه سیاسی که باشند همه جمع می‌شوند و از منافعشان دفاع می‌کنند و قطعاً در ۱۱ اسفند هم همین اتفاق خواهد افتاد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز جای قهر نیست، تاکید کرد: چه کسی می‌تواند با سرنوشت خود قهر کند، چه کسی می‌تواند با ناموس، خاک و هویتش قهر کند، امروز یک رای هویت ماست.

سردار معروفی با اشاره به اینکه ما بزرگترین استقلالمان، استقلال سیاسی در دنیا است؛ بیان داشت: هیچکس غیر از ایران استقلال سیاسی ندارد، ما زیر امر کسی نمی‌رویم، ما نظام سلطه و کدخدایی را قبول نداریم؛ چرا که ما خدا را داریم کدخدا چه چیزی هست، این بزرگی را دشمن نمی‌خواهد ببیند، به خودتان رای دهید، نگذارید دشمن این بزرگی را بزند.

وی به برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه اشاره کرد و گفت: ما منکر مشکلات اقتصادی و معیشت نیستیم؛ اما بحث فراتر از این‌ها است، مردم ما باید اول حضور پیدا کنند و بعد انتخاب خوبی داشته باشند و در آخر از هر کس که به آن رای داده اند، مطالبه کنند؛ مطالبه‌گری حق مردم و شایسته مردم است.

سردار معروفی افزود: من مطمئنم خدای متعال، ائمه معصومین علیهم السلام و ارواح مطهر شهیدان قلوب این مردم را هدایت می‌کنند و در استان کرمان شهید حاج قاسم سلیمانی خیلی مراقب مردم است.

وی ابراز امیدواری کرد، ۱۱ اسفند امسال به بهترین شکل رقم بخورد و برگ برنده بزرگی برای ملت ایران باشد و عید ما عید استثنایی شود.




ميدان انتخابات، جای قهر نيست

منبع: خــبرگزاری بســیج
? ميدان انتخابات، جای قهر نيست