موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان برای هفتمین سال در کربلا برپا می‌شود

مسؤول موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان گفت: این موکب برای هفتمین سال در کربلا مستقر می‌شود و به زائران پیاده اربعین خدمت‌رسانی می‌کند. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، علی میربابایی مسؤول موکب خاتم‌الانبیا(ص) رفسنجان عصر امروز در نشست خبری برخی اقدامات این موکب را برشمرد و اظهار داشت: شور و حال مردم هرسال نسبت به سال […]


مسؤول موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان گفت: این موکب برای هفتمین سال در کربلا مستقر می‌شود و به زائران پیاده اربعین خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، علی میربابایی مسؤول موکب خاتم‌الانبیا(ص) رفسنجان عصر امروز در نشست خبری برخی اقدامات این موکب را برشمرد و اظهار داشت: شور و حال مردم هرسال نسبت به سال قبل برای شرکت در اجتماع بزرگ اربعین پرحرارت‌تر می‌شود.

 وی تصریح کرد: در شهر رفسنجان امسال در میدان ولیعصر(عج) موکب برپا شد و در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری برگزار و روزانه حدود ۱۰ هزار غذا توزیع کردیم.

 مسوول موکب خاتم‌الانبیا(ص) رفسنجان بیان داشت: ۲۲۰ سبد کالا به‌مناسبت اربعین بین نیازمندان توزیع می‌شود و در دیگر ایام سال نیز بسته‌های معیشتی توزیع کردیم.

وی ادامه داد: امسال برای هفتمین سال پذیرای زائران پیاده اباعبدالله‌الحسین(ع) هستیم و امسال در ۹ بخش متفاوت برنامه داریم.

 میربابایی از کاهش فضای موکب در سال جاری در کربلا خبر داد و عنوان داشت: امسال ۵ موکب می‌توانند در صحن عقیله مستقر شوند که یکی از آنها موکب خاتم‌الانبیا(ص) است و روبه‌روی خیمه‌گاه مستقر خواهیم شد.

 میربابایی عنوان داشت: روزانه ۳۰ هزار غذا پخت خواهیم کرد و با صبحانه، ناهار و شام از زائران پذیرایی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بسیج جامعه پزشکی خدمات پزشکی به زائران ارائه خواهد کرد و ۶۰ پزشک و پرستار در سه شیفت در موکب فعالیت می‌کنند.خیریه خبازان هم موکب را همراهی می‌کند و سه دستگاه نانوایی تجهیز کردیم.

میربابایی از فعال‌شدن چایخانه و رختشویخانه موکب خبر داد و افزود: کارخانه تولید یخ روزانه ۱۲۰ قالب یخ تولید و در اختیار مواکب قرار می‌دهد.

 این خادم‌الحسین به بحث اسکان اشاره داشت و گفت: امسال قول مساعد داده شده فضای بهتری در اختیارمان قرار دهند و با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر بحث اسکان را انجام دهیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان برای هفتمین سال در کربلا برپا می‌شود

منبع: فــارس
? موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان برای هفتمین سال در کربلا برپا می‌شود