موضع استاندار کرمان در قبال واکنش سلبریتی‌ها به اغتشاشات اخیر

فت فتو/کرمان استاندار کرمان بیان کرد: موضع‌گیری چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، سیاسی دنیا که ارتباطی هم به مسئله ندارند، نشان می‌دهد که یک برنامه‌ریزی دقیق و از پیش تعیین شده در کار بوده است. دکتر محمدمهدی فداکار در جمع فعالان فرهنگی استان با تبریک ایام ماه ربیع و میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: حضرت محمد […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان بیان کرد: موضع‌گیری چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، سیاسی دنیا که ارتباطی هم به مسئله ندارند، نشان می‌دهد که یک برنامه‌ریزی دقیق و از پیش تعیین شده در کار بوده است.

دکتر محمدمهدی فداکار در جمع فعالان فرهنگی استان با تبریک ایام ماه ربیع و میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: حضرت محمد (ص) مشهور به پیامبر مهربانی و رحمه العالمین است و ان‌شاءالله این رحمت پیامبر اسلام کماکان بر ما ادامه باشد و ما هم بهره‌ای از آن ببریم و هم مشمول مهربانی و لطف ایشان باشیم. 

وی با اشاره به توطئه‌ها و آشوب‌های متعددی که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی همواره در حال تدارک و برنامه‌ریزی دارند، عنوان کرد: هیچ چیز مانند فتنه، تفکر افراد را برای ما مشخص نمی‌کند.

استاندار کرمان با بیان اینکه یکی از مزیت‌های فتنه، علی‌رغم شرایط سختی که به وجود می‌آورد، حجامتی است که اتفاق می‌افتد، بیان کرد: در زمان‌ها و اتفاقات مهم این مسئله را به خوبی می‌بینیم که به محض آنکه فتنه آغاز شد، عده‌ای سریع واکنش نشان دادند و عده‌ای بی‌بصیرت عمق مسئله را نتوانستند ببینند. 

فداکار از برنامه‌ریزی بزرگ دشمن برای اغتشاشات اخیر نام برد و گفت: خیلی ساده انگارانه است که فکر کنیم مسئله مربوط به حجاب و روسری است. برخی مردم این را نمی‌دانند و وظیفه داریم که شرایط را به درستی تبیین کنیم. 

استاندار کرمان از بمباران تبلیغاتی شدید شبکه‌های خارجی نام برد و ادامه داد: تصور مردم را به این سمت برده‌اند که زندگی در ایران مختل شده است در حالی که اینگونه نیست. عدم تبیین، مطالب غیرواقعی را به واقعیت پذیرفته در ذهن مردم تبدیل می‌کند. 

مقام عالی دولت در استا کرمان با بیان اینکه طراحی مفصل دشمن برای اول مهر بود، افزود: اگر واقعیت و ماهیت دشمن را به مردم نگوییم که به دنبال چه چیز هستند، ظلم در حق مردم کرده‌ایم.مردم ایران علی‌رغم گرفتاری‌ها و مسائل اقتصادی و سختی‌ها، پای کار نظام ایستاده‌اند و با دشمنان این سرزمین همراهی نکردند. 

استاندار کرمان از موفقیت‌های جمهوری اسلامی نام برد و گفت: عضویت در شانگهای موفقیت بزرگی برای دولت بود که ظرفیت اقتصادی خوبی را برای ما ایجاد می‌کند. همگرایی اقتصادی و ارتباطاتی که ایران با کشورهای همسایه پیدا کرده است، همه دشمن را خشمگین می‌کند. 

فداکار با تاکید بر اینکه دشمن با اصل موجودیت ایران مشکل دارد، چون جغرافیایی ایران ویژگی منحصر به فرد و ارزشمندی محسوب می‌شود و از قبل انقلاب اسلامی نیز مورد توجه دنیا قرار داشته است افزود: به دلیل این حساسیت و ظرفیت‌های متعدد اقتصادی، مذهبی، قومیت و غیره، سعی دشمن بر این است که در جمهوری اسلامی ایران گسست ایجاد کند. 

مقام عالی دولت در استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: موضع‌گیری چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، سیاسی دنیا که ارتباطی هم به مسئله ندارند، نشان می‌دهد که یک برنامه‌ریزی دقیق و از پیش تعیین شده در کار بوده است.

انتهای پیام




موضع استاندار کرمان در قبال واکنش سلبریتی‌ها به اغتشاشات اخیر

منبع: ایـسنا
? موضع استاندار کرمان در قبال واکنش سلبریتی‌ها به اغتشاشات اخیر