موشکباران مرکز جاسوسی صهیونیست‌ها، پیام روشن ایران

امام جمعه کرمان گفت: موشکباران مرکز جاسوسی صهیونیست‌ها در کشورعراق توسط سپاه پاسداران پیام روشنی به اسراییل است که در مقابل شرارت‌های این رژیم جعلی سکوت نخواهیم کرد. به گزارش فت فتو، حجه الاسلام عربپور در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تبریک میلاد امام زمان (عج) گفت: وجود ایشان منشا برکات در کل هستی است […]

امام جمعه کرمان گفت: موشکباران مرکز جاسوسی صهیونیست‌ها در کشورعراق توسط سپاه پاسداران پیام روشنی به اسراییل است که در مقابل شرارت‌های این رژیم جعلی سکوت نخواهیم کرد.

به گزارش فت فتو، حجه الاسلام عربپور در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تبریک میلاد امام زمان (عج) گفت: وجود ایشان منشا برکات در کل هستی است و دوران غیبت ایشان امتحانی است برای شیعیان تا همواره در مسیر کسب رضایت ایشان حرکت کنند و تحت تاثیر توطئه‌های و شبهات دشمنان قرا نگیرند.

خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از خدمات ان‌ها در تامین امنیت کشور قدردانی کرد.
وی همچنین گردن زدن بیش از ۸۰ نفر در عربستان سعودی از جمله شیعیان قطیف را محکوم کرد و گفت جای تاسف است که مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت سکوت کردند.

حجه الاسلام عرب پور موشکباران مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در کشور عراق توسط سپاه پاسداران را پیام روشنی به اسراییل دانست که در مقابل شرارت‌های این رژیم جعلی سکوت نخواهیم کرد .

وی افزود: جای تاسف دارد که مسئولان عراق حمله موشکی ما به مرکز جاسوسی اسراییل را که در کشور ان‌ها در حال توطئه هست محکوم میکنند، بلکه انتظار میرود ان‌ها مانع حضور و توطئه رژیم صهیونیستی در عراق بر علیه کشورمان باشند.
حجه الاسلام عرب پور همچنین با اشاره به در پیش بودن سال جدید و مشکلات مالی بخشی از مردم گفت: استان ما منابع و ثروت‌های فراوانی دارد و شان مردم ما بسیار بیشتر از این است و مسولان باید تلاش کنند تا با بهره گیری ازین منابع وضعیت مردم بهبود یابد.




موشکباران مرکز جاسوسی صهیونیست‌ها، پیام روشن ایران

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? موشکباران مرکز جاسوسی صهیونیست‌ها، پیام روشن ایران