مه‌گرفتگی شدید در برخی جاده‌های جنوب کرمان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان گفت: تمامی جاده‌های کوهستانی جنوب کرمان مه‌گرفتگی شدیدی دارند. حسین کمالی صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری نذیر کرمان؛ گفت: مه‌گرفتگی شدید در بخش‌هایی از جاده جیرفت به دهبکری، جیرفت به بافت و جیرفت به اسفندقه تردد خودروها را با کُندی مواجه کرده است. رئیس مرکز […]

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان گفت: تمامی جاده‌های کوهستانی جنوب کرمان مه‌گرفتگی شدیدی دارند.

حسین کمالی صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری نذیر کرمان؛ گفت: مه‌گرفتگی شدید در بخش‌هایی از جاده جیرفت به دهبکری، جیرفت به بافت و جیرفت به اسفندقه تردد خودروها را با کُندی مواجه کرده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان افزود: در جهت رفاه حال مردم شماره ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مردم است.

وی افزود: پدیده مه‌گرفتگی شدید در جاده جیرفت به دهبکری، محدوده تونل فروردین تا تونل اسفند، راه جیرفت به بافت محدوده باغعلی‌شیر تا گردنه امیرالمؤمنین و در جاده جیرفت به اسفندقه در محدوده سرگز سبب کاهش شدید دید افقی شده است.

وی از رانندگان خواست در صورت ضرورت سفر به مناطق جنوب استان کرمان، جوانب احتیاط را رعایت کنند.

کمالی همچنین بیان کرد: رانندگان قبل از سفر از سالم بودن چراغ‌ها و مه شکن خودروی خود اطمینان حاصل کنند و در طول راه با حفظ خونسردی و سرعت مطمئنه تردد کرده و فاصله طولی با خودروی جلویی را نیز رعایت کنند.

وی اضافه کرد: جاده فرعی بیژن‌آباد در مسیر جاده رودبارجنوب به قلعه‌گنج و جاده فرعی مظفرآباد در مسیر رودبارجنوب به کهنوج از روز گذشته پس از بارندگی‌های شدید مسدود شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان یادآور شد: شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مردم و کاربران جاده‌ای است.
منبع: دقیانوس
انتهای خبر/ امیری




مه‌گرفتگی شدید در برخی جاده‌های جنوب کرمان

منبع:آرمـان
? مه‌گرفتگی شدید در برخی جاده‌های جنوب کرمان