مهمترین اولویت در برنامه‌های هفته دولت، بهره‌برداری ازپروژه‌های نیمه تمام است

فرماندار شهرستان انار گفت: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان از مهمترین اولویت‌های برنامه‌ها در هفته دولت بوده است. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار، جلسه هماهنگی ستاد گرامی‌داشت هفته دولت با ریاست محسن صالحی فرماندار شهرستان و با حضور حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی امام‌جمعه […]

فرماندار شهرستان انار گفت: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان از مهمترین اولویت‌های برنامه‌ها در هفته دولت بوده است.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار، جلسه هماهنگی ستاد گرامی‌داشت هفته دولت با ریاست محسن صالحی فرماندار شهرستان و با حضور حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی امام‌جمعه شهرستان، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی و روسای ادارات ذیربط در سالن پیامبر اعظم (ص) فرمانداری برگزار گردید.

محسن صالحی  ضمن قرائت کمیته های چندگانه و شرح وظایف ادارات عضو کمیته ها، فرصتی برای انعکاس اقدامات، فعالیت و عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم تا روحیه کار، تلاش و امیدواری در جامعه بالا برود و عملکرد خود و دولت را بصور شفاف منعکس نمایند.

فرماندار شهرستان انار در ادامه با اشاره به اجرای طرح های عمرانی گفت: تکمیل و بهره برداری پروژه‌های نیمه تمام شهرستان در گذشته، از مهمترین اولویت‌های دولت بوده و در هفته دولت نیز شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان خواهیم بود

 علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان از تبیین دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم و گزارش پیشرفت مواردی را عنوان کردند.

در پایان جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان گزارشی از کمیته های مطرح شده پرداختند و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

 




مهمترین اولویت در برنامه‌های هفته دولت، بهره‌برداری ازپروژه‌های نیمه تمام است

منبع:آرمـان
? مهمترین اولویت در برنامه‌های هفته دولت، بهره‌برداری ازپروژه‌های نیمه تمام است