مهدی بخشی دادستان کرمان شد

مهدی بخشی به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب کرمان معرفی شد. به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز و با حضور دادستان کل کشور مهدی بخشی به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب کرمان معرفی شد و از خدمات دادخدا سالاری دادستان سابق تجلیل به‌عمل آمد. رئیس کل دادگستری استان کرمان در این آیین اظهار داشت: سالاری […]


مهدی بخشی به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب کرمان معرفی شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز و با حضور دادستان کل کشور مهدی بخشی به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب کرمان معرفی شد و از خدمات دادخدا سالاری دادستان سابق تجلیل به‌عمل آمد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این آیین اظهار داشت: سالاری دادستان سابق کرمان در حدود ۸ سال دوران مسؤولیت خود با روحیه جهادی، یسیجی، پرتلاش و کم‌ادعا خدمات فراوان و ارزشمندی را به دستگاه قضایی استان کرمان ارائه داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی از آشنایی و رفاقت دیرینه سالاری دادستان سابق کرمان با شهید سردار حاج‌قاسم سلیمانی سخن به‌میان آورد و ادامه داد: سالاری از روحیه شهید سلیمانی تاثیر گرفته و تفکرات و منش و رفتار شهید سلیمانی در روحیه سالاری هم تاثیر گذاشته است و شخصیت سالاری نشات گرفته از شخصیت آن شهید بزرگوار است.

وی با اشاره به اینکه بخشی دادستان جدید کرمان نیز از همکاران خوب و با دانش و علم فراوان ماست، ابراز داشت: بخشی نیز با روحیه جهادی این مسؤولیت را به دست می‌گیرد.

امام جمعه کرمان هم در سخنانی اظهار کرد: دستگاه قضا به‌عنوان کانون آرامش و پشتوانه مظلومان و کسانی است که به هر دلیل احساس می‌کنند کسی به حق آنها تجاوزی کرده است.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی اضافه کرد: هرچه سمت‌ها در دستگاه قضایی بالاتر، مسؤولیت‌ها هم بالاتر است و از هزاران چهره خدوم و مجاهد در عرصه قضایی تقدیر می‌کنیم.

 در همین حال استاندار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید سلیمانی اظهار داشت: دستگاه قضایی جایگاه مهمی در دنیا دارد و در کشور ما از آنجا که احکام قضایی برگرفته از شرع است، امری مقدس به‌شمار می‌رود.

محمدمهدی فداکار ادامه داد: دستگاه قضا پناه مردم است و مردم هرگاه ظلمی را احساس کنند به دستگاه قضا پناه می‌برند که نشان‌دهنده جایگاه دستگاه قضا نزد مردم است.

به گزارش فارس مهدی بخشی دادستان جدید کرمان پیش از این به عنوان معاون قضایی دادگستری استان مشغول به‌کار بود که دادخدا سالاری جایگزین وی شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب





مهدی بخشی دادستان کرمان شد

منبع: فــارس
? مهدی بخشی دادستان کرمان شد