مهار حریق یک دستگاه پراید در حسین آباد زرند

حریق یک دستگاه خودروی پراید در حسین آباد شهرستان زرند با تلاش به‌موقع آتش‌نشانی ختم به خیر شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌ آرمان» به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، بخشی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از مهار حریق یک دستگاه خوردوی پراید در روستای حسین آباد آخوند خبر […]

حریق یک دستگاه خودروی پراید در حسین آباد شهرستان زرند با تلاش به‌موقع آتش‌نشانی ختم به خیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌ آرمان» به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، بخشی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از مهار حریق یک دستگاه خوردوی پراید در روستای حسین آباد آخوند خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۶:۴۶ دقیقه به این سازمان اعلام و نیروها بعد از ۸ دقیقه در محل حادثه حاضر و اقدام به اطفاء حریق نمودند.

وی افزود: قبل از ورود نیروهای این سازمان افرادی با استفاده از خاک درحال خاموش کردن خودرو بودند تا نیروهای ما به مکان مورد نظر برسند.

بخشی در خصوص علت این حادثه خاطر‌نشان کرد: بعد از بررسی‌های انجام شده خودروی پراید از قسمت موتور و داخل کابین طعمه حریق شده و زبانه‌های آتش به‌ سرعت در حال گسترش بودند.

وی گفت: نیروهای این سازمان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق در کمترین زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و از خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند در پایان از شهروندان خواست با خرید یک خاموش کننده دستی وسایل نقلیه خود را در مقابله آتش بیمه نمایند و افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌کس آسیب جانی نرسیده است. 

انتهای‌خبر/زارعی 
 




مهار حریق یک دستگاه پراید در حسین آباد زرند

منبع:آرمـان
? مهار حریق یک دستگاه پراید در حسین آباد زرند