مهار آتش‌سوزی و فاجعه احتمالی در کارگاه قطعات پلاستیکی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از مهار آتش‌سوزی و فاجعه احتمالی در یک کارگاه قطعات پلاستیکی خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از کرنا؛  ابراهیم بابایی بیان کرد: در پی اعلام آتش‌سوزی در محل یادشده، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی کرمان، نیروهای امدادونجات را از دو ایستگاه «شماره هفت» […]

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از مهار آتش‌سوزی و فاجعه احتمالی در یک کارگاه قطعات پلاستیکی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از کرنا؛  ابراهیم بابایی بیان کرد: در پی اعلام آتش‌سوزی در محل یادشده، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی کرمان، نیروهای امدادونجات را از دو ایستگاه «شماره هفت» و «شماره دو» به‌همراه خودروهای سنگین اطفای حریق برای مهار این حریق گسترده و خطرساز، اعزام کرد.
وی با این توضیح که آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه پی‌ بردند که نقطه مرکزی آتش‌سوزی در یک مجموعه صنعتی تولید پلاستیک، و به‌سرعت در حال سرایت به سایر قسمت‌های کارگاه است، گفت: این نیروها با مهارت بالا، مرکز آتش‌سوزی را در چند دقیقه مهار، و با کاوش در مکان و لکه‌گیری آتش، از وقوع یک فاجعه مهیب، پیشگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، با بیان این‌که بخش‌های مختلف این کارگاه، نظیر انبار رنگ، چسب، کاربیت و کپسول‌های اکسیژن، از مواد قابل اشتعال تشکیل شده بود، سرعت، مهارت و دقت آتش‌نشانان را برای مهار این فاجعه احتمالی، ستود.

بابایی یادآور شد: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، در حال بررسی است.
انتهای خبر/ پسند




مهار آتش‌سوزی و فاجعه احتمالی در کارگاه قطعات پلاستیکی

منبع:آرمـان
? مهار آتش‌سوزی و فاجعه احتمالی در کارگاه قطعات پلاستیکی