مهاجم بارسلونا از سرقت مسلحانه جان سالم به در برد

به گزارش گروه ورزش فت فتو، پیر امریک اوبامیانگ در حمله‌ای وحشتناک در بارسلون شاهد دزدیده شدن اموالش بود  و با اسلحه مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا در ساعات اولیه صبح دوشنبه قربانی یک سرقت خشونت آمیز از خانه خود در کاستلدفلس شد. ظاهراً این مرد ۳۳ ساله و همسرش […]

به گزارش گروه ورزش فت فتو، پیر امریک اوبامیانگ در حمله‌ای وحشتناک در بارسلون شاهد دزدیده شدن اموالش بود  و با اسلحه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا در ساعات اولیه صبح دوشنبه قربانی یک سرقت خشونت آمیز از خانه خود در کاستلدفلس شد. ظاهراً این مرد ۳۳ ساله و همسرش در طی یک برخورد وحشتناک ترسانده شده بودند که در گاوصندوق را باز کنند که با تهدید اسلحه گرم و میله‌های آهنی مواجه شدند.

رسانه اسپانیایی El Pais مدعی شده است که چهار مرد قبل از بردن چند اقلام با ارزش از گاوصندوق از طریق باغ وارد خانه شده اند. اوبامیانگ و همسرش با استفاده از زور علیه ستاره بارسلونا با اسلحه و میله‌های آهنی تهدید شدند. پلیس در ساعات اولیه صبح دوشنبه پس از فرار سارقان از این ماجرای ترسناک مطلع شد. گمان می‌رود که چندین نفر شاهد فرار سارقان با تحقیقات پلیس کاتالونیا بوده‌اند.

مهاجم گابنی اوایل سال جاری و زمانی که دوران چهار ساله او در آرسنال به دلیل اختلاف با میکل آرتتا، سرمربی تیمش به پایان رسید، به بارسلونا نقل مکان کرد. با وجود زندگی چند ماهه در اسپانیا، در تابستان امسال گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر بازگشت او به انگلیس وجود داشت.

چلسی و منچستریونایتد از جمله باشگاه‌هایی هستند که شایعه شده است که وضعیت او را با بارسا بررسی می کنند تا جایی برای دستمزد خود باز کند. اوبامیانگ در طول یک دوران درخشان در سطح باشگاهی بیش از ۳۰۰ گل به ثمر رسانده و رکورددار گلزن تاریخ تیم ملی گابن است.

انتهای پیام/۴۰۴۸/




مهاجم بارسلونا از سرقت مسلحانه جان سالم به در برد

منبع:آنـــا
? مهاجم بارسلونا از سرقت مسلحانه جان سالم به در برد