من رأی می‌دهم تا با جوهر آبی انگشتم دشمن را بترسانم

دانش‌آموز رأی اولی دبیرستان الزهرا کوهبنان گفت: من رأی می‌دهم تا با رنگ جوهر آبی انگشتانم دشمنان را بترسانم. نیلوفر زارع در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص مشارکت در انتخابات گفت: من به تأسی از رفیق شهیدم، «شهیده زینب کمایی» که انتخابات نمادین در خانه برگزار می‌کرد و […]

دانش‌آموز رأی اولی دبیرستان الزهرا کوهبنان گفت: من رأی می‌دهم تا با رنگ جوهر آبی انگشتانم دشمنان را بترسانم.

نیلوفر زارع در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص مشارکت در انتخابات گفت: من به تأسی از رفیق شهیدم، «شهیده زینب کمایی» که انتخابات نمادین در خانه برگزار می‌کرد و برای نقش‌آفرینی در سرنوشت کشورمان ذوق داشت، در انتخابات شرکت می‌کنم و دوستانم را نیز به‌حضور در انتخابات دعوت می‌کنم.

وی اظهار کرد: برای آینده‌ روشن دختران سرزمینم در انتخابات شرکت می‌کنم زیرا به پیروی از آموزه‌های پیامبر اکرم (ص) که رأی زنان و بانوان را مؤثر بر روند حکومت‌داری می‌دانستند، رأی می‌دهم.

دانش‌آموز رأی اولی دبیرستان‌ الزهرا کوهبنان افزود: به تأسی از بانو سکینه سلام‌الله‌علیها که با حضور فعال خود در جبهه‌ حق و نصرت امام زمان (عج) خویش، امام‌حسین علیه‌السلام در کربلا شرکت کرد، با هم‌کلاسی‌هایم در انتخابات شرکت می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: به‌تأسی از فاطمه بنت‌الحسن علیه‌السلام، بانو نوجوان واقعه‌ عاشورا که با حضور در کربلا به نصرت ولی زمان خویش شتافت و در حساس‌ترین صحنه‌ اجتماعی عصر خود حضوری فعال داشت، در انتخابات شرکت می‌کنم تا به ندای رهبر فرزانه و متفکر انقلاب که امید دل مظلومان جهان و هموارکننده مسیر ظهور و فرج حضرت ولی‌عصر (عج) است رأی می‌دهم.

نیلوفر زارع ابراز کرد: من به تأسی از رفیق شهیدم، شهیده صدیقه رودباری که با حضور اجتماعی فعال خود در زمانی مهم برای کشور، برای خدا قیام کرد، هم‌سن‌ و سالان خود را در مجاهدت و دفاع مقدس همراه کرد، من نیز حضور فعال در انتخابات خواهم‌ داشت و دیگران را به انتخابات دعوت خواهم کرد.

وی ادامه داد: من به تأسی از شهیده طاهره هاشمی، آن دانش‌آموز شهید که با تبیین به موقع خود، پاسخ شبهات ذهن هم‌کلاسی‌های خود را می‌داد و آن‌ها را به نصرت ولیّ و امام زمان خود فرا می‌خواند؛ من نیز در انتخابات شرکت و دیگران را به حضور فعال در این عرصه بر اساس منویات رهبرم دعوت می‌کنم.

دانش آموز رأی اولی دبیرستان الزهرا کوهبنان گفت: من برای اصلاح قوانین حوزه‌ زنان با انتخاب یک نماینده‌ شایسته در انتخابات شرکت می‌کنم و رأی می‌دهم.

وی تأکید کرد: برای ساخت جهان و نقش آفرینی در نظم نوین جهانی نیاز است در جامعه حضور فعال داشته باشم و استعدادهایم را بروز دهم پس در انتخابات شرکت می‌کنم و دیگران را نیز به انتخابات دعوت می‌کنم.

زارع بیان کرد: برای آن‌که نظر خودم را به مسئولان برسانم و بهترین نماینده‌ انتخاب شود که ازدواج و نقش‌آفرینی اجتماعی و تحصیلاتم بیش از پیش سطحش ارتقا یابد و تسهیل شود، در انتخابات شرکت می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: برای آن ‌که ایران در عرصه‌ قدرت موشکی و پهپادی بیش‌از پیش رشد کند و جبهه مقاومت که نتیجه جهاد خالصانه سردار دل‌هاست در کشورهای اسلامی تقویت یابد، رأی می‌دهم و دیگران را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم.

دانش آموز رأی اولی دبیرستان الزهرا کوهبنان افزود: برای آن‌که ایران قدرت اقتصادی منطقه‌ای و جهانی شود و زمینه خفت و خواری دشمنان و بدخواهان را رقم بزند، در انتخابات شرکت می‌کنم و رأی می‌دهم.

وی ادامه داد: برای آن‌که الگوی اسلام ناب محمدی برای حضور اجتماعی دختران در جهان تکثیر شود، در انتخابات شرکت می‌کنم و رأی می‌دهم.

زارع خاطر نشان کرد: برای آن‌که آزادی‌های اجتماعی و معنوی برای دختران، به معنای حقیقی و ارزشمند و اصیل آن بر اساس ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب، در ایران و جهان گسترش یابد، در انتخابات کشورم شرکت می‌کنم و رأی می‌دهم.

وی بیان کرد: برای آن‌که ارزشمندی جایگاه دختران در اسلام در قوانین در نظر گرفته شود، نماینده‌ای شایسته و پایبند به مبانی اسلامی انتخاب می‌کنم و دیگران را نیز به دعوت شایسته فرا می‌خوانم.

دانش آموز رأی اولی دبیرستان الزهرا کوهبنان گفت: برای آن‌که بستر بروز توانمندی‌های زنان جامعه بیش‌از بیش ارتقا یابد، نماینده‌ای شایسته و پایبند به مبانی اسلامی انتخاب می‌کنم و دیگران را نیز به دعوت شایسته فرا‌می‌خوانم.

وی ادامه داد: برای آن‌که توجه بیشتری به زنان سرپرست خانوار شود، در انتخابات رأی می‌دهم و دیگران را دعوت به شرکت در انتخابات می‌کنم.

زارع بیان کرد: برای آن‌که قانون حمایت از مادران و جوانی جمعیت ادامه یابد رأی می‌دهم و در انتخابات شرکت می‌کنم.

وی یادآور شد: برای اصلاح نظام آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها و کیفیت‌بخشی به محتوای کتاب‌ها متناسب با سلیقه و ذائقه‌ی بانوان و دختران، نماینده‌ای شایسته و پایبند به مبانی اسلامی انتخاب می‌کنم و دیگران را نیز به دعوت شایسته فرا می‌خوانم.

وی تاکید کرد: من رأی می‌دهم چون می‌دانم رأی من و رأی نفر اول کشور مقام معظم رهبری یک ارزش دارد من رأی می‌دهم تا با جوهر آبی انگشتانم دشمنان را بترسانم.

دانش آموز رأی اولی دبیرستان الزهرا کوهبنان خاطر نشان کرد: وعده دیدار ما جمعه قرارگاه بهنامی‌های امروز، سلیمانی‌های فردا در شعب اخذ رأی سراسر کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ علی اصغر نامجوکوهبنانی




من رأی می‌دهم تا با جوهر آبی انگشتم دشمن را بترسانم

منبع:آرمـان
? من رأی می‌دهم تا با جوهر آبی انگشتم دشمن را بترسانم