منع ورود و خروج به استان از ظهر ۲۴ مردادماه

محمدصادق بصیری گفت: از ساعت ۱۲ ظهر فردا یکشنبه ۲۴ مرداد ماه منع تردد ورود خودروهای شخصی از استان‌های دیگر به کرمان اعمال می‌شود. به گزارش فت فتو نود و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کروناویروس به دلیل وضعیت بحرانی شیوع بیماری امروز ۲۳ مردادماه در سطح مسئولان عالی‌رتبه استان و با حضور اعضای […]

محمدصادق بصیری گفت: از ساعت ۱۲ ظهر فردا یکشنبه ۲۴ مرداد ماه منع تردد ورود خودروهای شخصی از استان‌های دیگر به کرمان اعمال می‌شود.

به گزارش فت فتو نود و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کروناویروس به دلیل وضعیت بحرانی شیوع بیماری امروز ۲۳ مردادماه در سطح مسئولان عالی‌رتبه استان و با حضور اعضای شورای تامین استان برگزار و ضمن اعلام تعطیلی سراسری از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مردادماه، عنوان شد از ۱۲ ظهر فردا یکشنبه ۲۴ مرداد ماه منع تردد ورود خودروهای شخصی از استان‌های دیگر به کرمان اعمال می‌شود.

محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در توضیح مصوبات ستاد مقابله با کرونا گفت: این تعطیلی شامل ادارات، اصناف و تمام اماکن و مراکز مختلف است و صرفا مشاغل گروه یک که ضروریات مردم را تامین می‌کنند، باز خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: ادارات خدمات‌رسان از جمله آب، برق، مخابرات و غیره کار به صورت یک سوم حضور کارمندان خواهد بود.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: ممنوعیت تردد جاده‌ای صرفا بین استان‌ها اعمال می‌شود و بین شهرستان‌ها منعی نداریم ضمن آنکه این منع تردد از ۱۲ ظهر فردا یکشنبه ۲۴ مردادماه تا پایان تعطیلات خواهد بود و احتمال تمدید آن وجود دارد.

وی تاکید کرد: منع تردد ورود خودروهای شخصی از استان‌های دیگر به کرمان در مبادی ورودی به شدت اعمال می‌شود و خروجی‌های استان نیز برای ممانعت از خروج کنترل می‌شوند.

بصیری تصریح  کرد: نیروی انتظامی با همکاری بسیج و ارتش محدودیت‌ها را اعمال می‌کنند، ضمن آنکه حمل و نقل عمومی نیز به یک سوم کاهش می‌یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مراسم در فضای بسته ممنوع است، گفت: دسته‌روی در محلات نیز ممنوع است و فعالیت فرهنگی از جمله سینما، تئاتر و غیره نیز تعطیل هستند.

وی گفت: به فرمانداران و دهیاران تکلیف شده که با موانع فیزیکی تفرجگاه‌ها را مسدود کنند، ضمن اینکه منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ و ۴۵ شروع خواهد شد.

بصیری ابراز کرد: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری سپاه، بسیج، هلال‌احمر و نیروهای مسلح، پایگاه‌های بیشتر برای واکسیناسیون را فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/امیر



منبع:آرمان
? منع ورود و خروج به استان از ظهر ۲۴ مردادماه