منتخب مردم زرند و کوهبنان:کاملاً مردمی وارد انتخابات شدم

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، عبدالحسین همتی منتخب مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس دوازدهم امشب در دیدار نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، اظهار داشت: خدا در قرآن کریم می‌فرماید سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌کند مگر آنکه آن قوم بخواهد. وی با بیان اینکه به […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، عبدالحسین همتی منتخب مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس دوازدهم امشب در دیدار نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، اظهار داشت: خدا در قرآن کریم می‌فرماید سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌کند مگر آنکه آن قوم بخواهد.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی توانستیم در کشور تغییر ایجاد کنیم و میزان پیشرفت‌ها قبل و بعد از انقلاب قابل قیاس نیست، ادامه داد: مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح کردند و در این بیانیه به حضور جوانان تاکید داشتند.

منتخب مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه در روز آخر ثبت‌نام داوطلبان نام نویسی کردم و فارغ از هر گروه و جناحی و کاملاً مردمی وارد انتخابات شدم، افزود: نماینده شهرستان زرند همیشه از احزاب بوده است اما این دوره کاملاً مردمی این اتفاق افتاد و به صورت مستقل وارد انتخابات شدم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در تاریخ زرند یک جوان مستقل آمد و رای هم آورد، گفت: رقابت در بین داوطلبان جدی بود و به کمک تیم جوانی که داشتیم توانستیم مردم را همراه کنیم و این موفقیت نتیجه اعتماد به جوانان بود.

همتی با اشاره به اینکه در همان ابتدای تأسیس ستاد انتخاباتی تاکید کردیم که اصلاً به دنبال تخریب نباشند و به همه داوطلبان ادای احترام کردیم، افزود: مردم به من اعتماد کردند و حتماً از ظرفیت‌های سایر داوطلبان نیز استفاده خواهم کرد.

وی با بیان اینکه هدف من توسعه شهرستان‌های زرند و کوهبنان است و برای این مهم به همه ظرفیت‌ها نیاز داریم، ادامه داد: از ظرفیت سایر داوطلبانی که منتخب شدند نیز استفاده خواهیم کرد تا توسعه استان را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/۵۱۱/




منتخب مردم زرند و کوهبنان:کاملاً مردمی وارد انتخابات شدم

منبع: تسنــیم
? منتخب مردم زرند و کوهبنان:کاملاً مردمی وارد انتخابات شدم