منتخبین انتخابات در راستای اهداف نظام قدم بردارند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: توصیه می‌کنم که هر فردی که انتخاب شد در راستای وعده‌هایی که داده و اهداف نظام و ارزش‌های اسلامی قدم بردارد. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز با حضور در پای صندوق رأی مستقر در گلزار بین‌المللی شهدای […]

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: توصیه می‌کنم که هر فردی که انتخاب شد در راستای وعده‌هایی که داده و اهداف نظام و ارزش‌های اسلامی قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز با حضور در پای صندوق رأی مستقر در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان ضمن این‌که رأی خود را در صندوق رأی انداخت، بیان کرد: خوشحالم که در صف برای رأی دادن ایستاده‌ام، مردم از همان ساعت‌های اولیه با وجود شرایط جوی، به‌خوبی استقبال کرده‌اند.

وی ادامه داد: آن‌چه که از خبرها می‌شنویم مشارکت نه تنها در استان بلکه در کشور نیز خوب است اما جا دارد از وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها  تشکر کرد که اصول سلامت، رقابت، امنیت را به خوبی رعایت کردند که نتیجه آن حضور و مشارکت است که مطمئناً به‌وسیله مردم رقم خواهد خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان عنوان کرد: در هفته تبلیغات شاهد رقابت انتخاباتی بودیم و یکی از رقابت‌های انتخاباتی پرشوری بود که بعد از انقلاب شاهد بودیم و خدا را شکر سلامت و امنیت نیز هر دو به‌طور کامل رعایت شد.

علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: به نامزدهای انتخاباتی توصیه می‌کنم که هر فردی که انتخاب شد در راستای وعده‌هایی که داده و اهداف نظام و ارزش‌های اسلامی قدم بردارد و وعده‌هایی که داده است را جامعه عمل بپوشانند و مردم نیز شرکت‌شان را جدی بگیرند و زودتر پای صندوق‌های رای بیایند.

انتهای خبر/پسند




منتخبین انتخابات در راستای اهداف نظام قدم بردارند

منبع:آرمـان
? منتخبین انتخابات در راستای اهداف نظام قدم بردارند