منافقین؛ سیاه‌ترین گروهک‌ تروریستی که دنیا به خود دیده است

خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی گفت: گروهک منافقین یکی از سیاه‌ترین گروهک‌های تروریستی است که دنیا به خود دیده است. صدیقه اشرف گنجویی خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ در خصوص ویژگی‌های بارز شخصیتی شهیده گفت: من و طاهره از همان بچگی با هم بودیم و بزرگ […]

خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی گفت: گروهک منافقین یکی از سیاه‌ترین گروهک‌های تروریستی است که دنیا به خود دیده است.

صدیقه اشرف گنجویی خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ در خصوص ویژگی‌های بارز شخصیتی شهیده گفت: من و طاهره از همان بچگی با هم بودیم و بزرگ شدیم، هر چه از کودکی‌مان می‌گذشت، بالغ‌تر و جوان‌تر می‌شدیم صفات و اخلاقیات در طاهره برجسته‌تر می‌شد؛ جمله‌ای شهید قاسم سلیمانی دارند«تا کسی شهید نبود، شهید نمی‌شود. شرط شهید شدن، شهید بودن است» و من واقعا و به چشم خودم این مسئله را در خواهرم می‌دیدم.

وی بیان کرد: طاهره کتاب‌هایی از شهید مطهری مانند «انسان کامل» و کتاب‌های دیگری را می‌خواند و واقعا با عقل و منطق به اسلام رسیده بود و با عشق، علاقه و اخلاص، نماز اول وقت می‌خواند و به حجاب، چادر و حیا تاکید داشت. خواهرم اخلاق بسیار عالی داشت و در اولین برخورد هرکسی را مجذوب خود می‌کرد.

خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی ادامه داد: خواهرم بسیار با اراده و پر تلاش بود کافی بود کسی کمکی بخواهد، طاهره مشکل او را برطرف می‌کرد، او خاضع، فروتن، شوخ‌طبع، ساده‌پوش و دلسوز بود و همچنین طاهره به حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها ارادت فوق‌العاده‌ای داشت.
 

شهیده‌ای که برای دانش‌آموزان خود از دل و جان مایه می‌ذاشت

اشرف گنجویی افزود: خواهرم معلم دلسوز بود، معلمی شغلی بود که از بچگی به این شغل علاقمند بود و او برای دانش‌آموزان خود از دل و جان مایه می‌ذاشت؛ همه این موارد عنوان شده و همه این ارادات‌ها به روحیه پرتلاش، اخلاص، اخلاق خوب، بینش، دانش و ایمان طاهره برمی‌گردد.

خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی در خصوص نحوه شهادت خواهر خود گفت: شب شهادت حضرت زهرا سال ۱۳۷۱ بود که مادرم و طاهره با هم به روستای بارگاه شهرستان کهنوج، محل خدمت طاهره می‌رفتند؛ سوار اتوبوس شدند و اول یکی از ردیف‌های عقب‌تر نشستند، اما طاهره به مادرم گفت جابه جا شوند و پشت سر راننده نشستند.

وی ادامه داد: مادرم تعریف می‌کرد که کل مسیر طاهره سرش را به شیشه اتوبوس تکیه داده بود، ذکر می‌گفت و چشمانش بسته بود. شب بود و یه ربع ساعتی

مانده بود تا روستای بارگاه که اشرار توی مسیر، اتوبوس رو محاصره کردند و به راننده علامت می‌دادند که اتوبوس را نگه دارد اما راننده اتوبوس را نگه نداشته و به حرکت ادامه می‌دهد و اشرار مسلح هم شروع به تیراندازی به سمت اتوبوس کردند که ظاهرا که همه جان سالم به در می‌برن و خوشحال از گریختن از چنگ اشرار به مسیر ادامه می‌دهند اما طاهره همچنان سر به شیشه تکیه داده بود.
 

نحوه شهادت شهیده طاهره اشرف گنجویی

اشرف گنجویی بیان کرد: مادرم میگفت بعد از آن صدای وحشتناک که نمی‌دانستیم صدای چیست، هر چه طاهره را صدا می‌زدم جواب نمی‌داد هرچه به راننده می‌گفت که نگه دارد، دخترم حالش بده و جواب نمی‌دهد ،راننده می‌گفت که اینجا نمی‌توانم بیاستم.

خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی افزود: نزدیک پلیس راه نور داخل اتوبوس میافتد و کف خون‌آلود اتوبوس معلوم می‌شود اینجاست که مادرم متوجه می‌شود دلیل صدا زدن‌ها و جواب نشنیدن از طاهره، خواب بودن طاهره نیست بلکه طاهره گلوله خورده بود؛ مادرم از راننده می‌خواهد که نگه ‌دارد و راننده اتوبوس را در پلیس راه نگه می‌دارد و مادرم طاهره را به سختی پایین می‌آورد و دست راست طاهره که موقع خواب روی سینه‌اش قرار داشت به‌ طرف پهلویش صاف می‌کند، اما دستش به همون حالت قبل برمی‌گردد.

وی ادامه داد: مادرم امید داشت که طاهره زنده است و می‌خواست که هرطور شده طاهره را به دکتر برساند، با سختی بسیار در تاریکی شب در آن منطقه غریب مادر و طاهره سوار یه جبپ می‌شوند، مادر با یه دست طاهره را بغل گرفته بود و با دست دیگرش درب ماشین را، حدودا نیم ساعت بعد ماشین از حرکت ایستاد و راننده متوجه شد که بنزین تموم کرده و یک چهار لیتری برداشت و به دنبال بنزین رفت.
 

منافقین؛ سیاه‌ترین گروهک‌ تروریستی که دنیا به خود دیده است

اشرف گنجویی افزود: مادرم گفت که شب بسیار وحشتناکی بود، سکوت طاهره، تاریکی شب، شهری غریب و ناآشنا و مادرم به گونه‌ای خود را آماده کرده بود که طاهره شهید شده و مادر می‌گفت که آن شب به یاد مصیبت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها افتادم، خودم را می‌زدم و از خانم کمک می‌خواستم.

خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی اظهار کرد: بعد از مدتی راننده ماشین آمد و آن‌ها را به درمانگاه شهرستان کهنوج برد و پزشک درمانگاه به مادرم می‌گوید که دختر شما خیلی وقت است

که تمام کرده، مادرم می‌پرسد که پس چرا دستش را برمی‌گرداند، دکتر هندی تبار می‌گوید که او تسلیم حق شده است.

خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی با اشاره به تاریخ ۲۸ خرداد سال ۱۳۶۷ و وقوع عملیات چلچراغ در منطقه توسط منافقین در خصوص جنایات این گروهک علیه مردم کشورمان اظهار کرد: این گروهک از سیاه‌ترین گروهک‌های تروریستی است که دنیا به خود دیده است؛ کارنامه این جریان از کشتن انسان‌های مظلوم، سیاه است و برای آن‌ها کودک سه ساله و یا پیرمرد۹۰ ساله هیچ فرقی نمی‌کند.

نقش‌آفرینی جریان منافقین در هرج و مرج‌های کشور

وی ابراز کرد: شهیدان بزرگواری همچون شهید بهشتی، باهنر، رجایی، صیاد شیرازی و دیگر شهدا توسط این گروهک به شهادت رسیده‌اند که اگر هر یک از این شهدا گرانقدر زنده بودند چه بسا کشورمان ایران جهش فوق‌العاده بیشتری داشت.

اشرف گنجویی با تأکید بر این‌که جریان منافقین در جنگ ایران و رژیم بعث عراق از هیچ پشتیبانی به صدام دریغ نکرد، گفت: هرجا در کشور هرج و مرج و فتنه‌ای به وجود می‌آمد این گروهک نقش داشت، ابراز شادمانی می‌کردند و وعده شکست انقلاب اسلامی را می‌دادند.

خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی در پاسخ به این سوال که چرا دشمنی، دشمنان و منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران تمامی ندارد، تصریح کرد: قبل از انقلاب، ایران ژاندارم آمریکا در منطقه بود و کاملا تحت سلطه بیگانه چه از نظر حکومت، چه از نظر کنترل منابع حتی کاپیتولاسیون برقرار بود.
 

مقابله ایران اسلامی با دشمنان به پشتوانه الهی و مکتب اباعبدالله(ع)

وی ادامه داد: ایران از نظر موقعیت جغرافیایی دارای بخش زیادی از منابع انرژی است و از این حیث به عنوان قلب جهان است و در قلب جهان انقلابی ایجاد شد که اعلام استقلال کرد و دست آمریکا و انگلیس را از منابع نفت، گاز و معدن کوتاه کرد و عَلَم و بیرق مخالفت با استعمارگران و زورگویان را برداشت و این امر موجب شد تا مسلمانان و ملت سراسر جهان به فکر مبارزه بیافتند.

اشرف گنجویی بیان کرد: تا قبل از ایران هیچ کس جرات نداشت به آمریکا حرفی بزند، حتی ژاپنی که با بمب هسته‌ای میلیون‌ها شهروندش کشته شدند هم اکنون مطیع آمریکاست؛ تنها ایران بود که با دست خالی و با تفکر اسلام شیعی و «هیهات من الذله» مکتب امام حسین علیه اسلام با پشتوانه نیروی الهی به مقابله با دشمنان پرداخت.

خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی عنوان کرد: دشمنانی که هر جا رفتند جز نابودی و ویرانی چیزی به همراه نداشتند و وضعیت امروز افغانستان، عراق و سوریه گواه حرف ماست؛ بنابراین مسلما دشمنان به فکر نابودی این

تفکر و این مردمی که باعث ایجاد این همه هزینه در سطح جهان شده، خواهند بود.
 

منافقین می‌دانند ایدئولوژی اسلام شیعی بزرگ‌ترین سلاح مردم ایران است

وی اظهار کرد: اما در هر کشوری وطن فروش وجود دارد، مجاهدین خلق گروهی هستند که از همان ابتدای انقلاب وقتی در همه‌پرسی مردم ایران به جمهوری اسلامی رای دادند و تفکر آنها رای نیاورد دشمنی خود را آغاز کردند و با پشتوانه دشمنان از هیچ جنایتی دریغ نکردند به این امید که یک روز در ایران به قدرت برسند که البته این آرزو رو به گور خواهند برد. به قول شهید عزیز قاسم سلیمانی«وَ الله هرکس تیر به سمت این نظام انداخت آواره شد.»

اشرف گنجویی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و اقدامات منافقین در این اتفاقات در پاسخ به این سوال که این اقدامات نشان از چیست؟ و آن مهمی که ملت ایران برای دفاع از آرمان‌های امام راحل، شهدا و نظام باید اتخاذ کنند، چیست؟ گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب« از حیله و مکر دشمن نباید غافل شد»؛ مجاهدین خلق وقتی در میدان جنگ عملی بارها و بارها شکست خوردند، متوجه شدند که ایدئولوژی اسلام شیعی بزرگ‌ترین سلاح مردم است و از همین رو به سراغ جنگ نرم رفتند تا اول ایدئولوژی رو نابود کنند.

خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی افزود: رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی جولانگاه این لشکر شکست خورده از جنگ نظامی شده است، هریک صدها اکانت می‌سازند و ۲۴ساعته به همه رسیدگی می‌کنند و در کامنت‌ها ، توئیت‌ها، کلیپ‌ها عکس‌ها و…، شبهات خود را مطرح و به گونه‌ای القا می‌کنند که گویی نظر همه مردم این است و اگر هر شخصی مخالف نظرشان دارد از مردم نیست.
 

میدان جنگ جدید میدان رسانه است

وی بیان کرد: بسیاری از سلبریتی‌هایی که در سال ۱۴۰۱ از “زن، زندگی، آزادی” حمایت کردند و لیدری و رهبری این جریان رو به عهده گرفتند، بعد از چند ماه با سند و مدرک دوستانشان، ارتباطشان با مجاهدین خلق اثبات شد مثل رپر مشهور «هیچ کس»؛ این بود که در ماجرای سال گذشته در اینستاگرام و فضای مجازی پیروز شده بودند، ولی وقتی به فضای حقیقی می‌رفتی و در کوچه و خیابان قدم می‌زدی، مردم زندگی عادی و روزمره خود را می‌گذراندند و خبری نبود.

اشرف گنجویی با تأکید بر این‌که میدان جنگ جدید میدان رسانه است، عنوان کرد: مسئولین فضای رسانه را باید کنترل کنند و از نظر خبررسانی اولین، سریع‌ترین و صحیح‌ترین اخبار را

به اطلاع مردم برسانند تا امکان سو استفاده نباشد و همچنین باید محتواهای عالی و بسیار فراوان از کتاب تا فیلم و کلیپ و موسیقی تولید شود تا جوانان و نوجوانان با اهداف پاک انقلاب آشنا شوند، مهمی که بهترین مردم این مرز و بوم جانشان را فدایش کردند.

خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی ادامه داد: مردم هم باید با همان فرمایش رهبر عزیزمان مبنی بر «آتش به اختیار»، هرکس در هر جایی با هر ابزاری پیام این انقلاب رو به بقیه مردم برساند؛ به نظر بنده کامل‌ترین جمله را شهید سلیمانی گفتند که«از مهم‌ترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد»؛ بنابراین گوش به فرمان رهبری که باشیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
 

جوانان مطالعه کنند؛ چرا که کتاب منصف است و همه چیز را می‌گوید

وی در پایان به عنوان خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی ابراز کرد: توصیه ام به جوانان این است که مطالعه کنند، هرکس تاریخ را ورق بزند و اندکی از جنایات آمریکا، انگلیس و مجاهدین خلق را بخواند محال ممکن است در زمین آنها بازی کند، فضای مجازی تحت کنترل حامیان همین تفکر است و آن بخش از تاریخ را به شما نشان می‌دهند که خودشان بخواهند.

اشرف گنجویی ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: کتاب منصف است، همه چیز را می‌گوید، بنابراین مطالعه کنید تا متوجه آرمان‌ها و اهداف پاک این انقلاب شوید؛ اهدافی که عده زیادی از مردم‌ ما چه قبل از پیروزی انقلاب در مبارزه با شاه و تحت شکنجه های وحشیانه ساواک و چه بعد از آن در مبارزه با صدام و داعش و مجاهدین خلق، جان پاکشان را فدایش کردند.

خواهر شهیده طاهره اشرف گنجویی بیان کرد: روزگاری بر سر در تفریحگاه‌ها و آپارتمان‌های انگلیسی ها در کشور خودمان نوشته بودند «ورود ایرانی و سگ ممنوع»، روزگاری توانایی ساختن یک گلوله را هم نداشتیم و وضعمان در زمان شاه این‌گونه بود؛ اما امروز به چنان عزتی رسیده‌ایم که غربی‌ها التماس می‌کنند تا به کشوری موشک نفروشیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی به مدد خداوند و تلاش همگان برطرف خواهد شد و این مهم را باید بدانیم که دشمن از هیچ راهی برای فشار آوردن به ما کوتاهی نمی‌کند اما به قول رهبر عزیزمان بایستی ایمان و امیدمان را تقویت کنیم تا مشکل را هم برطرف کنیم.

انتهای خبر/م




منافقین؛ سیاه‌ترین گروهک‌ تروریستی که دنیا به خود دیده است

منبع:آرمـان
? منافقین؛ سیاه‌ترین گروهک‌ تروریستی که دنیا به خود دیده است