مناطق آسیب دیده از سیل جنوب کرمان در اسرع وقت بازسازی شود

کرمان – نماینده فاریاب، منوجان، قلعه گنج، رودبار و کهنوج در مجلس شورای اسلامی خواستار بازسازی فوری مناطق آسیب دیده از سیل شد. منصور شکر الهی با تقدیر از مسئولان دولت و استانی به دلیل حضور میدانی مستمر در سیل اخیر جنوب کرمان به فت فتو گفت: این حضور باعث امیدواری مردم نسبت به بازسازی […]

کرمان – نماینده فاریاب، منوجان، قلعه گنج، رودبار و کهنوج در مجلس شورای اسلامی خواستار بازسازی فوری مناطق آسیب دیده از سیل شد.

منصور شکر الهی با تقدیر از مسئولان دولت و استانی به دلیل حضور میدانی مستمر در سیل اخیر جنوب کرمان به فت فتو گفت: این حضور باعث امیدواری مردم نسبت به بازسازی فوری مناطق آسیب دیده و جبران خسارتها شده است.

وی تصریح کرد: تخریب خانه‌ها و مزارع و باغ‌ها مردم مشکلات زیادی را به وجود آورده است و با وجود تلاش گسترده نیروهای جهادی، سپاه و ارتش و دولت در منطقه اما حجم خسارت‌ها و مشکلات مردم زیاد است.

وی با تاکید بر لزوم تأمین اعتبار خسارتها عنوان کرد: بسیاری از خانه‌ها قابل سکونت نیست و باید در اسرع وقت کار بازسازی آغاز شود ضمن اینکه زمینهای کشاورزی به دلیل سیلاب قابلیت کشت مجدد ندارد و بسیاری از دام‌های مردم نیز تلف شده و زیر ساختها از جمله راه‌های منطقه نیز آسیب جدی دیده است.

وی با اشاره به محرومیت مردم این مناطق گفت: باید در اسرع وقت کار بازسازی و جبران خسارتهای مردم انجام شود.

کد خبر ۵۴۱۳۴۹۶




مناطق آسیب دیده از سیل جنوب کرمان در اسرع وقت بازسازی شود

منبع: مــهر
? مناطق آسیب دیده از سیل جنوب کرمان در اسرع وقت بازسازی شود