ملت ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیدار شدند

محمد ملایی گفت: از برکت جمهوری اسلامی است که همه چیز در کشور خودمان داریم و ارباب خودمان هستیم و به معنی واقعی کلمه آزادی داریم و سرتاسر دنیا، بعد از انقلاب اسلامی بیدار شدند. محمد ملایی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: خدا را شاکریم که هم اکنون جمهوری اسلامی را داریم؛ امروزه در […]

محمد ملایی گفت: از برکت جمهوری اسلامی است که همه چیز در کشور خودمان داریم و ارباب خودمان هستیم و به معنی واقعی کلمه آزادی داریم و سرتاسر دنیا، بعد از انقلاب اسلامی بیدار شدند.

محمد ملایی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: خدا را شاکریم که هم اکنون جمهوری اسلامی را داریم؛ امروزه در کشور پول زیاد است اما در دوران پهلوی کسی پول نداشت.

این مبارز انقلابی با تأکید بر اینکه مردم ما همه پیرو انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب آخرالزمانی است که امام زمان (ره) می‌آید، و ما از این انقلاب بسیار راضی هستیم.

وی با بیان اینکه راه کربلا عظمتی است که در انقلاب نصیب ما شد و همه این ها از برکات انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: از برکت جمهوری اسلامی است که همه چیز در کشور خودمان داریم و ارباب خودمان هستیم و به معنی واقعی کلمه آزادی داریم و سرتاسر دنیا، بعد از انقلاب اسلامی بیدار شدند.
 
ملایی بیان کرد: در زمان پهلوی مردم را بسیار کتک می زدند و از آنها کار می کشیدند؛ من بنا بودم گروهان مرکزی بلوک برای کمک به یکدیگر می‌رفتیم عده‌ای از همشهریان می‌آمدند وقتی بندگان خدا را آوردند و با پدر سوخته مردم را خطاب می‌کردند سرباز به من گفت برو کلنگ بزن بگو مگو شد و عینک من را شکست.

این مبارز انقلابی افزود: در بخش کشاورزی زمین و آب نداشتیم و مجبور بودیم برای ارباب‌ها نوکری کنیم و افرادی خاص فقط ملک داشتن بنابراین در کشاورزی نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم.
 
وی خاطر نشان کرد: در زمان حضور حضرت امام خمینی (ره) به ایران، شاه فرار کرده بود و مردم بیدار شدند، خیابان‌ها غوغا شد انقلاب به دست حزب اللهی‌ها افتاد همه آزاد شدند در واقع شاه از ترس فرار کرد.
 
انتهای پیام/امیری




ملت ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیدار شدند

منبع:آرمـان
? ملت ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیدار شدند