کل اخبار 111011 اخبار امروز : 15
  • تاریخ : دوشنبه - ۱۰ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 - April - 2024
  • ساعت :

    ملت ایران در موضع انقلابی خود گرفتار تردید نمی‌شود

    کرمان (نذیر کرمان) – نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت‌ دشمن بداند ما در مکتب امام حسین(ع) تربیت شده‌ایم و در برابر دشمن، تمام عزیزان خود را می‌دهیم اما تسلیم نمی‌شویم و ملت ما در موضع انقلابی گرفتار تردید نمی‌شود. مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی […]

    کرمان (نذیر کرمان) – نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت‌ دشمن بداند ما در مکتب امام حسین(ع) تربیت شده‌ایم و در برابر دشمن، تمام عزیزان خود را می‌دهیم اما تسلیم نمی‌شویم و ملت ما در موضع انقلابی گرفتار تردید نمی‌شود.

    مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی دیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت برگزار و مردم و به‌خصوص جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان، بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود از انقلاب، نظام و آرمان‌های شهدا را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند که پای عهد خود مانده‌اند و با عمل به وصیت‌نامه حاج قاسم عزیز تا آخر به ولایت و ارزش‌های انقلاب وفادار هستند.

    این مراسم در کرمان با حضور جمعی از مسئولین از جمله حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی (نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان)، محمدمهدی فداکار (استاندار)، ناصر فرشید (فرمانده انتظامی)، ابراهیم حمیدی (رئیس کل دادگستری)، رضا رضایی (مدیرکل آموزش و پرورش) و تعداد زیادی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

    مردم دیار ولایتمدار، انقلابی و شهید‌پرور پایتخت مقاومت اسلامی با حضور پرشور و مثال‌زدنی خود در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب نشان دادند که با وجود برخی مشکلات، همچنان امیدوار و مصمم در مسیر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت هستند.

    حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی (نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در اجتماع راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: ۲۲ بهمن، بعثتی دوباره بود و امروز خدا را شاکر هستیم که امام زمان(عج) مالک اشتری دارد که به معنای واقعی زمینه‌ساز ظهور است.

    وی با بیان اینکه خدا نعمت ملتی بابصیرت را به ما داده که تمام تلاش‌ها و توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را دفع می‌کند، افزود: ملت ما شهید می‌دهد اما جلوی دشمن می‌ایستد و اراده خود را حفظ می‌کند.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن بداند ما در مکتب امام حسین(ع) تربیت شده‌ایم و در برابر دشمن، تمام عزیزان خود را می‌دهیم اما تسلیم نمی‌شویم. ملت ما در موضع انقلابی گرفتار تردید نمی‌شود.

    حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به ما یاد داد که پشتیبان ولایت فقیه باشیم، افزود: کوتاهی از فرمان ولایت فقیه همچون کفر و شرک است. حاج قاسم بقای انقلاب را وابسته به ولایت‌محوری می‌داند و در وصیت‌نامه خود نیز ما را به اطاعت از ولایت فقیه دعوت می‌کند.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز می‌طلبد جهاد تبیین و روشنگری داشته باشیم، تاکید کرد: مردم ما باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران جز با فرهنگ عاشورایی زنده نمی‌ماند. دنیا بداند ما در وعده خود صادق هستیم و تا نابودی کامل استکبار و رژیم صهیونیستی هرگز دست از مبارزه بر نخواهیم داشت و خسته نخواهیم شد.




    ملت ایران در موضع انقلابی خود گرفتار تردید نمی‌شود

    منبع: پــانا
    ? ملت ایران در موضع انقلابی خود گرفتار تردید نمی‌شود

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A