ملت ایران برای محو اسرائیل از صحنه روزگار ایستاده است

کرمان_جانشین رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز ملت ایران با حمایت جبهه مقاومت در صحنه ایستاده است تا اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام علی شیرازی، ظهر جمعه در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی شهر کرمان با بیان اینکه […]

کرمان_جانشین رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز ملت ایران با حمایت جبهه مقاومت در صحنه ایستاده است تا اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام علی شیرازی، ظهر جمعه در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی شهر کرمان با بیان اینکه حماسه راهپیمایی روز قدس نشان داد اسلام و فلسطین زنده و جمهوری اسلامی قدرتمند است گفت: امروز ملت ایران، ملت یمن، حشد الشعبی و حزب الله لبنان زنده و سربلند هستند و جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قدرت دارد اسرائیل را به زانو درآورده است.

وی با بیان اینکه بنا نیست ما وارد جنگ نظامی با اسرائیل شویم، اما این توان را داریم افزود: امروز یمن، حزب الله لبنان، حشدالشعبی و جمهوری اسلامی در صحنه هستند، اما توقع ملت ایران و برداشتی که از سخنان رهبر معظم انقلاب دارم، خواسته ایشان نیز برخورد قاطع پشیمان کننده علیه رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران پشت سر انقلاب و شهدای بزرگوارش ایستاده است تصریح کرد: امروز روز مقابله با دشمن است و هر حرکتی را مسئولان نظام با قاطعیت و محکم می‌توانند انجام دهند.

حجت الاسلام علی شیرازی، با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل باید بدانند اوضاع با گذشته متفاوت است و تأثیر کلام علمای اسلامی و انقلاب را در جهان می‌بینیم افزود: امام (ره) و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم غزه و کرانه باختری باید مسلح شوند و مردم ایران این دستور را حمایت کردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی، نیروی قدس و شهید سلیمانی دست مردم فلسطین را پر کردند و امروز سنگ‌های فلسطینیان تبدیل به موشک شده است گفت: امروز مردم فلسطین با پهپاد و موشک می‌جنگند، روزی کسی جرأت نمی‌کرد علیه اسرائیل سخنی بگوید، مسئولان مرعوب کشورهای اسلامی و سران عربی در مقابل این رژیم تسلیم شده بودند و هر حرکتی در جهان اتفاق می‌افتاد به نفع رژیم صهیونیستی بود و قطعنامه‌های سازمان ملل را نیز آمریکا وتو می‌کرد.

جانشین سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع گفت: ملت ایران با حمایت جبهه مقاومت در صحنه ایستاده است تا اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند.

حجت الاسلام شیرازی، افزود: دشمن می‌داند که اگر وارد جنگ با جمهوری اسلامی ایران شود نیروهای مسلح و وزارت دفاع این قدرت را دارند که کار اسرائیل یک روزه تمام شود.

کد خبر ۶۰۷۰۴۱۲




ملت ایران برای محو اسرائیل از صحنه روزگار ایستاده است

منبع: مــهر
? ملت ایران برای محو اسرائیل از صحنه روزگار ایستاده است