ملاک، عملکرد منطبق با سیاست‌های دولت است

نذیر کرمان/کرمان فرماندار زرند گفت: در عمل به وظایف خود، با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته و  خصومت شخصی ندارم، ملاک فقط عملکرد منطبق با سیاست‌های دولت انقلابی و اوامر رهبری است. سیدرضا حسینی نژاد ۲۴ آبان ماه در شورای اداری شهرستان زرند با اشاره به اهتمام جدی هیئت اجرائی انتخابات به رعایت انصاف افزود: […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار زرند گفت: در عمل به وظایف خود، با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته و  خصومت شخصی ندارم، ملاک فقط عملکرد منطبق با سیاست‌های دولت انقلابی و اوامر رهبری است.

سیدرضا حسینی نژاد ۲۴ آبان ماه در شورای اداری شهرستان زرند با اشاره به اهتمام جدی هیئت اجرائی انتخابات به رعایت انصاف افزود: در جریان بررسی صلاحیت‌ها که در فرمانداری صورت گرفت، نگاه ما بیشتر به نقاط قوت نامزدها بوده و چنانچه فرد یا افرادی شامل عدم احراز شدند، صرفا بدلیل مشکلاتی نظیر عدم پیوست مدارک و مستندات از سوی خودِ نامزدها بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث غزه و در ادامه با تاکید بر همت مدیران در جهاد تبیین افزود: مدیری که بینش سیاسی و یا توجهی به اتفاقات جهانی خصوصا در جهان اسلام ندارد، نسبت به انجام جهاد تبیین بی تفاوت باشد، یا بر خلاف جریان انقلابی و نهضت خدمت‌رسانی حرکت کند و نیز در امورات اداری خود دچار روزمرگی شده باشد قطعا جائی برای فعالیت بعنوان مدیر ندارد.

فرماندار زرند بیان کرد: با هیچ فردی در حوزه مدیران شهرستان عقد اخوت نبسته‌ایم تا نسبت به اشتباهات و خطاها چشم‌پوشی کنم و نه با هیچ فردی دچار تعارض شخصی هستم تا بخواهم آن را  ملاک تصمیم گیری قرار بدهم؛ آنچه اتفاق خواهد افتاد صرفا در راستای اوامر مقام معظم رهبری و تبعیت از سیاست‌های دولت مردمی دکتر رئیسی خواهد بود و  معتقدم که با این روش، مردم شهرستان از خدمات دولت انقلابی بیشتر بهره خواهند برد و همین برای ما کافی است.

انتهای پیام




ملاک، عملکرد منطبق با سیاست‌های دولت است

منبع: ایـسنا
? ملاک، عملکرد منطبق با سیاست‌های دولت است