مقصر عقب‌ماندگی طرح‌های اقتصاد مقاومتی معرفی شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با گلایه از عقب‌ماندگی تعدادی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: «باید مقصر عقب‌ماندگی طرح‌ها در جلسات اعلام شود و مسامحه نکنید، سرمایه‌گذاری که کوتاهی کرده حتماً باید خلع ید شده و خسارت هم از او گرفته شود». علی زینی‌وند افزود: «پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بسیار اهمیت دارند و عقب‌ماندگی […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با گلایه از عقب‌ماندگی تعدادی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: «باید مقصر عقب‌ماندگی طرح‌ها در جلسات اعلام شود و مسامحه نکنید، سرمایه‌گذاری که کوتاهی کرده حتماً باید خلع ید شده و خسارت هم از او گرفته شود».

علی زینی‌وند افزود: «پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بسیار اهمیت دارند و عقب‌ماندگی آن‌ها تحقق تعهد اشتغال استان را هم می‌تواند با چالش روبه‌رو کند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، استاندار کرمان ۹ بهمن ماه در جلسه‌ی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با بیان اینکه دستور فراقانونی نمی‌توانیم به دستگاه‌ها و بانک‌ها بدهیم، بیان کرد: «دستگاه‌ها و بانک‌ها موظف هستند در چارچوب قانون پروژه‌ها را جلو ببرند».

وی افزود: «بانک‌ها براساس ضوابط خودشان تا سقف اختیارات قانونی همکاری می‌کنند، اما بعضا سرمایه‌گذار رغبتی برای اجرای کار ندارد و همراهی نمی‌کند».

استاندار کرمان تاکید کرد: «باید مقصر عقب‌ماندگی طرح‌ها در جلسات اعلام شود و مسامحه نکنید، سرمایه‌گذاری که کوتاهی کرده حتماً باید خلع ید شده و خسارت هم از او گرفته شود».

زینی‌وند با گلایه از عقب‌ماندگی تعدادی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: «پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بسیار اهمیت دارند و عقب‌ماندگی آن‌ها تحقق تعهد اشتغال استان را هم می‌تواند با چالش روبه‌رو کند».

استاندار کرمان با بیان اینکه در ستاد اقتصاد مقاومتی به تناسب ظرفیت‌های استان، مباحث راهبردی و اجرایی طرح می‌شود، اضافه کرد: «استان کرمان به لحاظ اسناد و راهبرد در وضعیت خوبی است، اما باید برای اجرای آن‌ها تمرکز گذاشته شود».

وی همچنین از مباحث کارشناسی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان در حوزه‌ی فضای کسب و کار و رفع موانع پیش‌روی آن نام برد و گفت: «شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان به لحاظ محتوا و مجموعه اقدامات جزو برترین‌های کشور است». /پ




مقصر عقب‌ماندگی طرح‌های اقتصاد مقاومتی معرفی شود

منبع: خبر کرمان
?
مقصر عقب‌ماندگی طرح‌های اقتصاد مقاومتی معرفی شود

: اخبار استان کرمان – اقتصادی