مقاومت در برابر دشمن نکته مورد تأکید رهبری در دیدار با پرستاران بود/ استقامت حضرت زینب(س)؛ الگویی بزرگ پیش روی زنان مقاوم

سید جعفر قنادباشی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان روز گذشته خود به مقاومت و صبر در برابر دشمنان و منعکس کردن وقایع انقلاب، که به دشمن فرصت ندهیم، تأکید داشتند. سید جعفر قنادباشی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با جمعی از پرستاران و خانواده شهدای […]

سید جعفر قنادباشی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان روز گذشته خود به مقاومت و صبر در برابر دشمنان و منعکس کردن وقایع انقلاب، که به دشمن فرصت ندهیم، تأکید داشتند.

سید جعفر قنادباشی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با جمعی از پرستاران و خانواده شهدای مدافع سلامت گفت: رهبر فرزانه انقلاب ضمن تشریح جایگاه والای حضرت زینب کبری سلام الله علیها دو مسئله بسیار مهم را بیان و تشریح کردند؛ مسئله اول صبر و مقاومت حضرت است که رهبر حکیم انقلاب فرمودند صبر و استقامتی که حضرت زینب سلام الله علیها داشتند، الگوی بزرگی برای زنان مقاوم است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مسئله دیگری که بیان شد این بود که حضرت زینب کبری سلام الله علیها پیام رسان کربلا بودند و اگر ایشان نبودند، واقعه کربلا به گونه ای دیگر منعکس می شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز شاهد هستیم که برخی از وقایع در جهان رخ می دهد که روایت های مختلفی از این حادثه می شود، عنوان کرد: حضرت زینب کبری سلام الله علیها شاهد واقعه بودند و در تشریح داستان کربلا کوتاهی نکردند؛ مقام معظم رهبری با بیان این سخنان تأکید داشتند که به دشمن برای آنکه نگاه خود را به کسانی که خواستار تاریخ دقیق هستند، نباید فرصت داد.

قنادباشی با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: چنانچه ما در مسیر مبارزه با دنیای غرب هستیم باید مقاومت کنیم که البته مسائل و کمبودهایی وجود دارد اما ما باید مانند حضرت زینب سلام الله علیها ایستادگی کنیم تا نتایج شیرینی را به دست آوریم.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: کسانی که اهل نوشتن هستند، تاریخ انقلاب و چالش های عظیمی را که ما با دنیای غرب داشته ایم را تدوین کنند و بنویسند تا دشمن تعابیر غلطی را مورد استفاده قرار ندهد.

وی اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حضرت زینب کبری سلام الله علیها متفاوت از صحبت های دیگر ایشان بود؛ چرا که معظم له هر بار ابعاد مختلف شخصیت حضرت زینب سلام الله علیها را معرفی و تشریح می کنند تا در زندگی از این بانوی گرانقدر الگو بگیریم.

قنادباشی خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان روز گذشته خود به مقاومت و صبر در برابر دشمنان و منعکس کردن وقایع انقلاب، که به دشمن فرصت ندهیم، تأکید داشتند.

انتهای پیام/م




مقاومت در برابر دشمن نکته مورد تأکید رهبری در دیدار با پرستاران بود/ استقامت حضرت زینب(س)؛ الگویی بزرگ پیش روی زنان مقاوم

منبع:آرمـان
? مقاومت در برابر دشمن نکته مورد تأکید رهبری در دیدار با پرستاران بود/ استقامت حضرت زینب(س)؛ الگویی بزرگ پیش روی زنان مقاوم