مقابل استقلال هجومی بازی می‌کنیم/ از حذف سرخابی‌ها ناراحتم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مثل بازی با پرسپولیس و تراکتور، مقابل استقلال هم هجومی بازی می‌کنیم. به گزارش فت فتو، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان فردا شنبه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. نشست خبری محمد ربیعی سرمربی مس پیش از این […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مثل بازی با پرسپولیس و تراکتور، مقابل استقلال هم هجومی بازی می‌کنیم.

به گزارش فت فتو، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان فردا شنبه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

نشست خبری محمد ربیعی سرمربی مس پیش از این بازی، امروز جمعه در ورزشگاه آرارات تهران برگزار شد و ربیعی شرایط تیمش را تشریح کرد.

سرمربی مس گفت: استقلال برای من تیم بسیار محترمی است به دلیل هواداران زیادی که دارد. امسال هم استقلال در شرایط خوبی است. کادر فنی محترم و تیم بسیار خوبی دارند. بازی فردا به دلیل تشابهات فنی که دو تیم دارند با کیفیت خواهد بود.

ربیعی تاکید کرد: فردا همه بازیکنانم را در اختیار ندارم ولی نسبت به هفته‌های قبل شرایط بهتری داریم. مقابل نساجی و گل گهر سه، چهار بازیکن را نداشتیم ولی فردا شرایطمان نسبتاً بهتر است. تا ساعت ۸-۹ شب مشخص می‌شود کدام بازیکنان غایب خواهند بود.

وی درباره شکست ناپذیری استقلال در لیگ برتر خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم راجع به این مسئله صحبت کنم. رکورد خوبی برای استقلال است ولی تیم ما هم نشان داده است که می‌شود به این تیم به عنوان یک تیم محترم نگاه کرد. برنامه ریزی خاص خودمان را داریم. سعی می‌کنیم در بازی فردا هم همان سبک همیشگی را استفاده کنیم. تلاشمان را می‌کنیم از این بازی امتیاز در بیاوریم.

ربیعی افزود: در مسابقات قبل برای کسب امتیاز کامل وارد زمین شدیم. جزو تیم‌هایی هستیم که بازی تهاجمی را مدنظر داشتیم و رو به جلو بازی کردیم. همین ایده و برنامه را خواهیم داشت. اجتناب ناپذیر است که تیم ها در بخش‌هایی از بازی کار دفاعی را بررسی کنند ولی اینکه عقب نشینی کنیم، این‌طور نیست. همین سبک بازی را با گل گهر سیرجان، نساجی، پرسپولیس و تراکتور داشتیم. امیدوارم فردا روز خوبی برای تیم ما باشد و بچه‌ها با تمرکز کامل در بازی حاضر شوند.

سرمربی مس در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا هم تصریح کرد: واقعاً از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا ناراحت شدم. امیدوارم این نوع مشکلات در فوتبال ما برطرف شود تا تیم‌هایی که در یک فصل زحمت می کشند و برای خودشان اعتبار به دست می‌آورند دچار این مسائل نشوند.

کد خبر ۵۳۹۴۱۹۳


مرتضی احمدی




مقابل استقلال هجومی بازی می‌کنیم/ از حذف سرخابی‌ها ناراحتم

منبع: مــهر
? مقابل استقلال هجومی بازی می‌کنیم/ از حذف سرخابی‌ها ناراحتم