معضل جوانان، قرار گرفتن زیر چتر ورزش است/ وزیر به سمن های جوانان توجه کند

فت فتو/کرمان رییس مجمع جوانان استان کرمان درباره انتظارات از وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم گفت: یکی از معضلات اصلی جوانان زیر چتر ورزش قرار گرفتن آنها بوده اما وزیر کنونی از همان ابتدا با دیدارها و تعاملات خود با مجمع ملی جوانان و تشکل های فعال جوانان رویه جدیدی در اهمیت دادن به […]

فت فتو/کرمان رییس مجمع جوانان استان کرمان درباره انتظارات از وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم گفت: یکی از معضلات اصلی جوانان زیر چتر ورزش قرار گرفتن آنها بوده اما وزیر کنونی از همان ابتدا با دیدارها و تعاملات خود با مجمع ملی جوانان و تشکل های فعال جوانان رویه جدیدی در اهمیت دادن به نقش جوانان در این وزارتخانه ایجاد کرده است.

“احمد احمدی نژاد” در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: دکتر سجادی از ابتدای حضور خود در وزارت ورزش و جوانان تعاملات گسترده ای با سازمان های مردم نهاد جوانان داشته و به نظر می رسد در صورت ادامه دار بودن این روند شاهد شکوفایی و توسعه امور جوانان در دوران وزارت ایشان باشیم.

وی گفت: یکی از معضلات اصلی جوانان زیر چتر ورزش قرار گرفتن آنها بوده اما وزیر کنونی ورزش از همان ابتدا با دیدارها و تعاملات خود با مجمع ملی جوانان و تشکل های فعال جوانان رویه جدیدی در اهمیت دادن به نقش جوانان در این وزارتخانه ایجاد کرده است.

احمدی نژاد تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های جوانان از همان ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم مطالبه جدی جوانان و سمن ها از دولت بوده و امیدواریم دولت هم به این مطالبه توجه جدی و فعالی داشته باشد.

رییس مجمع جوانان استان کرمان بیان کرد: حضور دکتر سجادی در بین جوانان و سمن ها و احصاء مشکلات آنان بارقه های امید در دل سازمان های مردم نهاد جوانان ایجاد کرده است.

وی در ادامه گفت: استان کرمان دارای ظرفیت های قابل توجهی در حوزه جوانان و فعالین اجتماعی است و تاکنون نیز اقدامات بسیار قابل توجهی در حوزه  های مختلف در جهت کمک به مردم و آسیب دیدگان انجام داده است.

احمدی نژاد تصریح کرد: انتظار می رود وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم نیز با همان نگاه همه جانبه به استفاده از ظرفیت های جوانان، به تحول در ساختار مدیریتی جوانان استان کرمان هم توجه ویژه ای داشته باشد زیرا مطمئنا این استان مانند گذشته در حوزه جوانان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام




معضل جوانان، قرار گرفتن زیر چتر ورزش است/ وزیر به سمن های جوانان توجه کند

منبع:ایـسنا
? معضل جوانان، قرار گرفتن زیر چتر ورزش است/ وزیر به سمن های جوانان توجه کند