معرفی ۱۶ معتاد متجاهر و پر خطر جمع آوری به مراکزبازپروری

بهنام قلعه خانی گفت: هم زمان با اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان فهرج تا کنون طی چند عملیات ۱۶ معتاد متجاهر و پر خطر را جمع آوری و پس از تشکیل پرونده اولیه جهت درمان به مراکز باز پروری ماده ۱۶ معرفی شده اند. به گزارش فت فتو؛ بهنام قلعه خانی جانشین […]

بهنام قلعه خانی گفت: هم زمان با اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان فهرج تا کنون طی چند عملیات ۱۶ معتاد متجاهر و پر خطر را جمع آوری و پس از تشکیل پرونده اولیه جهت درمان به مراکز باز پروری ماده ۱۶ معرفی شده اند.

به گزارش فت فتو؛ بهنام قلعه خانی جانشین انتظامی شهرستان فهرج طی گفتگو با خبرنگار ما گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ معتاد متجاهر و پر خطر جمع آوری و جهت درمان به مراکز باز پروری تحویل داده شدند.

وی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی بر ایجاد مزاحمت هایی توسط معتادان متجاهر و وقوع سرقت در سطح شهرستان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر روز گذشته در این شهرستان اجرا شد.

جانشین انتظامی شهرستان فهرج بیان کرد: در اجرای این طرح ماموران انتظامی طی چند عملیات ۱۶ معتاد متجاهر و پر خطر را جمع آوری و آنان را پس از تشکیل پرونده اولیه جهت درمان به مراکز باز پروری ماده ۱۶ معرفی کردند.

قلعه خانی با اشاره به حضور مستمر کارشناسان انتظامی در مدارس برای آگاهسازی دانش آموزان نسبت به معضل اعتیاد و مواد مخدر خاطر نشان کرد اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و این امر موجب کاهش سرقت ها و افزایش رضایتمندی مردم نیز بوده است.

انتهای پیام/عباسزاده




معرفی ۱۶ معتاد متجاهر و پر خطر جمع آوری به مراکزبازپروری

منبع:آرمـان
? معرفی ۱۶ معتاد متجاهر و پر خطر جمع آوری به مراکزبازپروری