معرفی ۱۴۰ واحد صنعتی آلاینده هوا به مراجع قضایی کرمان

حفاظت محیط زیست کرمان ۱۴۰ واحد صنعتی را به استناد ماده ۱۶ قانون هوای پاک به مراجع قضایی معرفی کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان، معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کرمان با اشاره به تکلیف قانونی صاحبان صنایع برای ارائه خود اظهاری و ارائه آمار و مستندات به اداره کل حفاظت […]

حفاظت محیط زیست کرمان ۱۴۰ واحد صنعتی را به استناد ماده ۱۶ قانون هوای پاک به مراجع قضایی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان، معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کرمان با اشاره به تکلیف قانونی صاحبان صنایع برای ارائه خود اظهاری و ارائه آمار و مستندات به اداره کل حفاظت محیط زیست استان  افزود: به منظور نظارت و پایش بهتر صنایع،  این واحد های صنعتی با وجود اخطار و مکاتبه  خود اظهاری انجام ندادند  و پس از بررسی‌ مسائل فنی در طول سه ماه اخیر به استناد ماده ۱۶ قانون هوای پاک، به مراجع قضایی استان معرفی شدند تا  برخورد قانونی شود.

غفاری افزود: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از توسعه و اشتغال استان و تولید ملی در مرحله اول با انجام مکاتبه و ارائه راهنمایی لازم و در مرحله دوم به صورت اخطار کتبی، موارد تخلف به صاحبان صنعت اعلام شده است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کرمان از همه صاحبان صنایع استان خواست، هر چه سریعتر اطلاعات مربوط به واحد صنعتی خود را در سامانه جامع محیط زیست انسانی به نشانی iranemp.irثبت کنند تا مشوق‌های قانونی لازمرا دریافت کنند.

 




معرفی ۱۴۰ واحد صنعتی آلاینده هوا به مراجع قضایی کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? معرفی ۱۴۰ واحد صنعتی آلاینده هوا به مراجع قضایی کرمان