معرفی هنرهای جنوب کرمان با برپایی نمایشگاه‌های تجسمی

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه نمایشگاه انفرادی نقاشی آثار خدیجه افضلی‌پور با حضور هنرمندان و مردم در کانون سبزواران جیرفت افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه برای بازدید عموم صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه نمایشگاه انفرادی نقاشی آثار خدیجه افضلی‌پور با حضور هنرمندان و مردم در کانون سبزواران جیرفت افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه برای بازدید عموم صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

بهرام مسلمی‌مهنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این آیین با بیان اینکه نگاه متعالی به واسطه توانمندی فرهنگ غنی و پربار می‌تواند جایگاه فرهنگ ایران را تقویت کند، بر توجه به هنرمندان بنام جنوب کرمان در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: در حوزه نقاشی نیز این منطقه هنرمندان بسیار شاخصی دارد که نمایشگاه امروز مهر تأییدی بر این مهم است.

مسلمی‌مهنی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر بسیار قوی به نمایش گذاشته شده است، گفت: آثار به نمایش گذاشته شده این نمایشگاه بسیار با ارزش و قابل تقدیر هستند.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم در کوتاه مدت با همکاری انجمن تجسمی در شناخت ظرفیت‌های هنری جنوب گام برداریم و با برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی، ظرفیت هنری جنوب را‌ بیش از گذشته معرفی کنیم.

انتهای پیام




معرفی هنرهای جنوب کرمان با برپایی نمایشگاه‌های تجسمی

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? معرفی هنرهای جنوب کرمان با برپایی نمایشگاه‌های تجسمی