معرفی فرمانده جدید سپاه شهربابک

احمد بدرآبادی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک معرفی شد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهربابک، محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شامگاه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: در […]

احمد بدرآبادی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک معرفی شد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهربابک، محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شامگاه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: در دوران دفاع مقدس، ایران با رهبر، مکتب و مردمی قوی در مقابل تجهیزات کل دنیا ایستاد و امروز در غزه نیز شاهد تکرار این مقاومت هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: از ابتدای انقلاب برخی از افراد نسبت به انقلاب بی‌تفاوت یا معترض بودند و یا تحت تاثیر معاندان خارج از کشور قرار داشتند.

نظری اظهار کرد: افرادی در سال گذشته شعار زن، زندگی، آزادی را فریاد می‌زدند، چرا امروز یکی از آنان نسبت به زنان غزه و فلسطین عکس‌العملی نشان نمی‌دهند؟

وی ضمن تاکید بر برگزاری انتخاباتی با رقابت سالم، افزود: ما باید در انتخابات حضور همگانی داشته باشیم و ناامیدی را به جبهه دشمن القا کنیم.

در این مراسم محمدرضا استایی فرمانده سپاه شهرستان شهربابک تکریم و احمد بدرآبادی به عنوان فرمانده جدید معارفه شد.

انتهای پیام/ شهربابک




معرفی فرمانده جدید سپاه شهربابک

منبع:آرمـان
? معرفی فرمانده جدید سپاه شهربابک