معرفی برگزیدگان مسابقات سوارکاری استقامت در رفسنجان

مسابقات سوارکاری استقامت استان کرمان با معرفی نفرات برتر در رفسنجان به کار خود پایان داد. فت فتو کرمان – مسابقات سوارکاری استقامت استان کرمان به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی تحویلیان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان و خانواده شهید تحویلیان در رده‌های ۶۰ و ۴۰ کیلومتر درمحل […]

مسابقات سوارکاری استقامت استان کرمان با معرفی نفرات برتر در رفسنجان به کار خود پایان داد.

فت فتو کرمان – مسابقات سوارکاری استقامت استان کرمان به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی تحویلیان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان و خانواده شهید تحویلیان در رده‌های ۶۰ و ۴۰ کیلومتر درمحل باشگاه سوارکاری بالود رفسنجان برگزار شد.

جابر اکبری نژاد رئیس هیئت سوارکاری شهرستان رفسنجان در خصوص این رقابت‌ها گفت: ۶۶ رأس اسب در این دوره از رقابت‌ها ثبت نام کردند که از این تعداد، ۴۶ رأس در رده‌های ۶۰ و ۴۰ کیلومتر وارد مسابقه شدند.

مسابقات سوارکاری استقامت استان کرمان در رفسنجان

به گفته او، این مسابقات با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان‌های بم، کرمان، رفسنجان، زرند، سیرجان و شهربابک به همت کمیته استقامت هیئت سوارکاری استان کرمان و شهرستان رفسنجان برگزار شد.

مسابقات سوارکاری استقامت استان کرمان در رفسنجان

در پایان این رقابت ها، در رده ۶۰ کیلومتر، حسین ابوالهادی و محمد محمدی در زمان مجاز و با تایید تیم دامپزشکی و ناظر فنی فدراسیون توانستند بر سکوی اول و دوم مسابقات بایستند و در رده ۴۰ کیلومتر نیز ۲۶ سوارکار به مرحله پایانی رسیدند.

تجلیل از برگزیدگان مسابقات سوارکاری استقامت در رفسنجان

این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی تحویلیان که در رشته سوارکاری مهارت داشت، برگزار شد.

شهید تحویلیان در سال ۶۷ در منطقه موسیان به فیض شهادت نائل آمد.

ختتامیه مسابقات سوارکاری استقامت در رفسنجان

پیکر این شهید بی نام و بی نشان ابتد در بخش شهدای گمنام دانشگاه، ولی عصر رفسنجان دفن شد؛ اما بعد‌ها هویت این شهید مشخص و پیکر پاک وی پس از ۳۴ سال دوری از خانواده، به آن‌ها برگردانده شد.

انتهای پیام/ب




معرفی برگزیدگان مسابقات سوارکاری استقامت در رفسنجان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? معرفی برگزیدگان مسابقات سوارکاری استقامت در رفسنجان