معتادین متجاهر پس از بهبودی می توانند از تسهیلات استفاده کنند

ابوذر داوریان گفت: طلاق یکی از مهم ترین معضلات اجتماعی محسوب می شود و بخشی از طلاق ها ناشی از فقر و اعتیاد می باشد. به گزارش فت فتو؛ ابوذر داوریان در نشستی که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرمانده انتظامی عنبراباد، رئیس کمیته امداد عنبرآباد برگزار شد،گفت: خانواده های نیازمند واقعی […]

ابوذر داوریان گفت: طلاق یکی از مهم ترین معضلات اجتماعی محسوب می شود و بخشی از طلاق ها ناشی از فقر و اعتیاد می باشد.

به گزارش فت فتو؛ ابوذر داوریان در نشستی که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرمانده انتظامی عنبراباد، رئیس کمیته امداد عنبرآباد برگزار شد،گفت: خانواده های نیازمند واقعی تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرند و درجهت توانمند سازی خانواده ها اقدامات لازم صورت گیرد. 

رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد ضمن تقدیر از اقدامات رئیس کمیته امداد عنبرآباد ابراز کرد: کمیته امداد خانواده های دارای سرپرست معتاد که برای ترک اعتیاد اقدام می کنند را در یک دوره چندماه تحت پوشش قرار دهد.

صادقی در این نشست گفت: باید خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توانمندسازی شوند، اگر خانواده ای نیازمند واقعی باشد تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهد گرفت و تا زمانی که نیاز باشد ما از آنها حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد:کمیته امداد باهمکاری خیرین تعدادی از معتادین متجاهر در سطح شهرستان عنبرآباد جهت درمان وترک اعتیاد با رضایت خانواده هایشان به کمپ معرفی خواهند شد.

 وی ضمن تقدیر از پیگیری و دغدغه دادستان و فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت:عدم اشتغال معتادین علت بازگشت به سوی مواد مخدر است و در این راستا معتادین پس از گذراندن دوران ترک اعتیاد ،تسهیلات جهت ایجاد اشتغال پایدار به آنها پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین خانواده معتادین که در حال ترک هستند در یک دوره چندماه تحت پوشش کمیته امداد قرار می گیرند و ضمن ارائه خدمات معیشتی لازم؛ نسبت به ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی جهت پیشگیری از آسیب پذیری آنها اقدام خواهد شد. 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین از خیرین و سایر دستگاه های مرتبط خواست در جهت ساماندهی معتادین متجاهر در سطح شهرستان با کمیته امداد همکاری کنند.

انتهای پیام/تاج الدینی




معتادین متجاهر پس از بهبودی می توانند از تسهیلات استفاده کنند

منبع:آرمـان
? معتادین متجاهر پس از بهبودی می توانند از تسهیلات استفاده کنند